Clujenii află cu un telefon stadiul proceselor de pe rolul instanţelor

Clujenii află cu un telefon stadiul proceselor de pe rolul instanţelor
Clujenii vor putea afla stadiile proceselor de pe rolul instanţelor cu un simplu telefon, în cadrul unui proiect în premieră în ţară, implementat deja în faza de pilot de Curtea de Apel Cluj.


Curtea de Apel a iniţiat anul trecut cu iQuest Technologies o colaborare pentru a pune la punct un Call Center automat pentru Curtea de Apel Cuj. "E vorba de posibilitatea de a obţine pe cale telefonică informaţii de interes imediat şi curent. Acum, dacă vrei să afli ce termen de judecată s-a dat într-o cauză, sau soluţia pronunţată, intri pe portalul Curţii de Apel, dar asta implică dependenţa de un computer", a explicat preşedintele Curţii de Apel Cluj, Valentin Mitea.

 

Sistemul e unul de generare dinamică a vocii în limba română, prin folosirea tastelor telefonului, astfel că este disponibil non-stop, a precizat preşedintele CA Cluj. Call center-ul poate fi apelat la numărul 0264 207 975. "Este o premieră naţională. Sistemul e funcţional deocamdată doar la Curtea de Apel şi suntem de săptămâna trecută într-o perioadă de graţie de trei luni. Nu ne implică financiar", a declarat Mitea. Dacă sistemul va avea succes şi se va dovedi fiabil, acesta ar putea fi achiziţionat de CA Cluj şi extins şi la instanţele inferioare. Întrebat despre costul call center-ului, Mitea a precizat că nu a intrat în detalii financiare. "Dacă va fi prea scump, nu îl vom cumpăra", a conchis acesta.

Comenteaza