Asistenţă telefonică pentru şomerii Clujului, din iunie
- Scris de Florentina Tatar
- 05 Mai 2011, 00:34
- Eveniment
- Ascultă știrea

Serviciul de call center demarat de către Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj este aproape de punctul în care să fie pus în funcţiune. "Ne aflăm în stadiul organizării licitaţiei pentru achiziţionarea echipamentelor necesare, în 9 mai", a precizat Daniel Don, directorul AJOFM Cluj.
Noile servicii vor aduce avantaje atât agenţilor economici din cele două judeţe, cât şi celor aflaţi în căutarea unui loc de muncă. "Şomerului i se găseşte un post în urma consultării bazelor noastre de date, după care este informat telefonic şi trimis la agentul economic respectiv. În prezent şomerii vin la noi lunar, iar 5.000 dintre ei nu intra în contact cu locurile de muncă nici măcar o dată pe lună", a punctat Don.
Sediul noii structuri este în clădirea Silver Bussines, iar cei 14 operatori vor fi selectaţi din rândul absolvenţilor de studii superioare sociologice sau psihologice. Valoarea totală a proiectului este de 3,7 milioane de euro. Un alt proiect aflat în fază avansată de implementare la AJOFM Cluj este cel al aşa-numitului "funcţionar electronic", aparat info-touch care va efectua operaţia de avizare a adeverinţelor de şomaj. "Primul asemenea aparat a fost pus în funcţiune în 1999 de către compania Alaska Airlines. În România noi am fost promotorii noului sistem", a precizat directorul AJOFM. Pe lângă cele 25 de aparate achiziţionate pentru judeţele Cluj şi Alba, vor mai fi comandate 25. Începerea activităţii lor a fost estimată a avea loc la sfârşitul acestei luni. Preţul unui info-touch este de 3.000 de euro.