Funcţionarul electronic, în “concediu medical”
- Scris de Luminita Silea
- 21 Feb 2012, 22:47
- Eveniment
- Ascultă știrea

Aparatul din centrul de informare pentru cetăţeni s-a defectat anul aceasta şi se află acum la Serviciul IT din cadrul primăriei, unde aşteaptă să fie reparat. "Din 2009, de când este funcţional, s-au eliberat câteva sute de mii de bilete de ordine. Orice astfel de maşină se mai şi strică la un moment dat. Acum aşteptăm să vină piesa care a cauzat defecţiunea, după care specialiştii noştri vor face reparaţiile, iar funcţionarul electronic va fi reinstalat. Între timp, un poliţist local a fost desemnat să se ocupe de îndrumarea cetăţenilor la ghişee", a explicat Oana Buzatu, purtătorul de cuvânt al Primăriei Cluj-Napoca.
"Faptul că aparatul nu este funcţional nu a creat disfuncţiuni în activitatea primăriei, fiindcă în această perioadă volumul de muncă este relativ redus. Mai mult, la parterul centrului de informare s-au înfiinţat cinci ghişee unice, unde cetăţenii îşi pot rezolva orice problemă, fie că se leagă de urbanism, de parcări sau de alte domenii", a completat reprezentantul primăriei.
În 2009, aparatul acum defect a eliberat 254.313 bilete de ordine, în 2010 - 317.224, în 2011 - 372.650, iar în anul în curs încă 56.926. Oficialii primăriei nu au putut estima perioada necesară pentru repunerea în funcţiune a aparatului. Cetăţenii care s-au familiarizat deja cu sistemul erau şi ieri contrariaţi de "dispariţia" funcţionarului electronic. Poliţistul local de serviciu la centrul de informare pentru cetăţeni îi poftea pe aceştia direct la ghişee, fără a le mai înmâna bilete.