Cluj-Napoca, prezentat investitorilor într-un film de 5 minute finanţat de "Big Four" VIDEO
- Scris de Mihai Prodan
- 01 Mar 2012, 12:39
- Eveniment
- Ascultă știrea

Filmul are aproape cinci minute iar teaser-ul acestuia a fost vizionat deja în câteva zeci de ţări. "Nu neapărat în ţări cu o comunitate românească puternică. Printre accesările din top 10 sunt Elveţia, Suedia, Polonia şi Danemarca", spune realizatorul filmului, Laviniu Lazăr. Acesta spune că filmul transmite trei valori - tradiţie, dinamism şi multicultularitate, "dar nu direct, ci prin imagini sugerate. Poate rula şi fără sonor şi transmite aceste idei care ne-ar avantaja pe noi", a spus el.
Finanțarea filmului a fost asigurată de patru companii din "Big Four" - Deloitte, KPMG, PriceWaterhouseCoopers şi Ernst&Young. "Este un proiect reprezentativ pentru cluj, vom continua să sprijinim promovarae oraşului, considerăm că are un potenţial de dezvoltare foarte puternic şi e unul dintre pilonii de creştere economică pentru România", spune Adriana Lobdă, directorul de audit al Deloitte România.
Primarul interimar Radu Moisin spune că a primit scrisori de la Ambasada Croaţiei în România, de la ambasada României în Elveţia şi de la ambasada Danemarcei în România. "Aceasta din urmă a fost cea mai apreciativă şi ne-a rugat ca la Zilele clujului să avem o zi - Danish Green Day - în care ambasada să aducă 14 companii daneze din domeniul energiei verzi", a spus Moisin.
Filmul de 4 minute şi 45 de secunde a necesitat aproximativ zece ore de material video brut, inregistrate pe durata a două luni, în 12 locaţii din oraş, iar editarea sa a durat trei zile, spune Lazăr.