300 de şomeri clujeni, angajaţi în 10 zile prin call-center

300 de şomeri clujeni, angajaţi în 10 zile prin call-center
Nu mai puţin de 300 de şomeri clujeni au fost angajaţi în doar 10 zile, după implementarea sistemului de call-center pentru şomerii indemnizaţi, a declarat astăzi directorul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Cluj, Daniel Don (foto).


"Call-center-ul funcţionează de 10 zile şi deja au fost angajate 300 de persoane. Sunt oameni care deja vor ca acest call-center să nu mai funcţioneze. Am primit solicitări în acest sens de la primării din judeţ, care nu vor să angajeze şomerii pe care-i trimitem", spune Don. Acesta adaugă că şi de cealaltă parte, a şomerilor indemnizaţi, au început să apară problemele: unii dintre cei care se află în evidenţa AJOFM şi întrunesc cerinţele pentru joburile vacante şi-au închis telefoanele pentru ca funcţionarii agenţiei să nu-i mai poată contacta. În acest caz, şomeri riscă să-şi piardă indemnizaţia de şomaj, spune Don.

"Le trimitem SMS-uri, pe care le primesc când deschid telefoanele, şi-i înştiinţăm că dacă nu răspund solicitării îşi pierd indemnizaţia", a explicat acesta. 10.000 de telefoane mobile şi cartele preplătite urmează să fie distribuite şomerilor din Cluj şi Alba până la sfârşitul acestui an. O primă tranşă de 1.000 de aparate şi cartele vor fi livrate în această lună, a mai spus directorul AJOFM Cluj.

 

Comenteaza