A fost inaugurată Primăria din Gheorgheni. Vezi ce servicii pentru cetăţeni furnizează noul sediul al administraţiei locale

A fost inaugurată Primăria din Gheorgheni. Vezi ce servicii pentru cetăţeni furnizează noul sediul al administraţiei locale
A şaptea primărie de cartier din Cluj a fost inaugurată astăzi, în Gheorgheni, pe Aleea Băişoara, nr.4A. În clădire funcţionează atât un Centru de Informare pentru Cetăţeni, cât şi un birou al Poliţiei Locale.

La sediul administraţiei locale din Gheorgheni se vor putea încasa toate taxele şi impozitele care se încasează în prezent la Primăria de pe str. Moţilor, respectiv impozite pentru terenuri sau autoturisme, chirii, rate (pentru contracte de vanzare cumpărare apartamente), amenzi, taxa pentru buletin şi alte taxe care fac venit la bugetul local.

În Centrul de Informare pentru Cetăţeni îşi vor desfăşura activitatea două persoane, una va răspunde întrebărilor clujenilor de la Biroul de Relaţii Publice, iar cealaltă persoană va deservi caseria Primăriei de Cartier. Programul de lucru pentru biroul de relaţii cu publicul va fi de luni până miercuri de la 8 - 16, joi 8 - 17.30, iar vineri de la 8 - 14.30. Taxele şi impozitele se vor putea încasa luni, marţi, miercuri şi vineri între orele 8.30 - 16.30, iar joia între orele 8.30 - 18.30.

Asemeni celorlalte primării de cartier clujene, în primele trei luni ale anului, din ianuarie până în luna martie pe Băişoara, va funcţiona şi un birou de parcări, unde cetăţenii îţi vor putea plăti abonamentele de parcare, reînoi sau solicita noi abonamente pentru locurile de parcare din cartier.

Secţia 3 - Poliţia Locală

Poliţia Locală din Gheorgheni are un efectiv de zece poliţişti, din care un şef de birou, şase poliţişti locali de la Ordine publică şi câte un inspector de specialitate de la serviciile Control urbanism, Protecţia mediului şi Inspecţie comercială. Până când postul de Şef birou va fi scos la concurs, acesta va fi ocupat de către Loredana Rus de la Serviciul de Protecţia mediului.

Cetăţenii îşi vor putea depune sesizările la poliţia locală din Gheorgheni de luni până vineri, în intervalul 8 - 16. Permanenţa va fi asigurată non stop, iar cetăţenii vor avea la dispoziţie un număr de telefon la care vor putea face sesizări.

Investiţie de peste 200.000 de lei pentru reparaţii

Sediul Primăriei de Cartier din Gheorgheni are o suprafaţă totală de 101 mp, din care 39 mp revin Centrului de informare pentru cetăţeni, iar restul de 62 mp Secţiei 3 din cadrul Poliţiei Locale. CIC-ul va cuprinde o sală cu trei ghişee, un hol de aşteptare pentru cetăţenii care solicită serviciile primăriei şi un grup sanitar, iar sediul Secţiei 3 va cuprinde o încăpere pentru birouri şi un grup sanitar.

Valoarea lucrărilor de reparaţii, ţinând cont că e vorba de un imobil vechi, s-au ridicat la suma de 291.550 lei, fără TVA.

În Cluj-Napoca există şase primării de cartier, în Zorilor, Mănăştur, Mărăşti, Grigorescu, Iris şi Someşeni.

Comenteaza