Acţiune inedită de promovare a Clujului, pe Aeroportul Internaţional „Avram Iancu”

Acţiune inedită de promovare a Clujului, pe Aeroportul Internaţional „Avram Iancu”
Aeroportul Internaţional “Avram Iancu” Cluj a lansat luni proiectul “Fly&Share Cluj”, prin care doreşte să promoveze atracţiile culturale şi turistice ale Clujului, dar şi potenţialul economic şi de afaceri oferit de regiune.

Proiectul se va derula pe parcursul mai multor luni, în cadrul acestuia fiind marcate zilele naţionale ale mai multor ţări. Prin urmare, sloganul campaniei va varia în funcţie de ţara sărbătorită, de la „Fly&Share Cluj - Hilsen Denmark!", la „Hola, Spain!" sau „Bonjour, France!".

Proiectul a debutat luni cu Danemarca, ţara care sărbătoreşte în 15 iunie, Ziua Steagului Danez. Pasagerii care călătoresc pe cele 30 destinaţii externe vor avea oportunitatea de a explora conţinutul prezentărilor foto-video şi audio din standul expoziţional dedicat proiectului.

Campania va include elemente de promovare în cadrul aeroportului, pe reţelele de socializare (facebook, twitter), precum şi pe pagina de web a aeroportului si partenerilor, menite sa facă cunoscute acţiunile acesteia.

De asemenea, o pagină web şi o aplicaţie de mobil dedicate vor fi lansate în perioada următoare, pentru a face cât mai accesibile informaţiile despre proiect în mediul online.

Proiectul se înscrie în contextul acţiunilor desfaşurate în cadrul programului Cluj-Napoca 2015 - Capitala Europeană a Tineretului şi se realizează în parteneriat cu Consiliul Judeţean Cluj, Primăria Cluj-Napoca şi Camera de Comerţ şi Industrie Cluj.

„Vom avea pe viitor un zbor direct cu Danemarca"

De asemenea, proiectul vizează şi expansiunea şi dezvoltarea reţelei de rute a aeroportului prin crearea de noi colaborări internaţionale cu statele care urmează a fi sărbatorite în cadrul campaniei, prin identificarea potenţialului de piaţă încă neexploatat. Aeroportul Internaţional Cluj este al doilea aeroport ca mărime din România. În prezent, de pe aeroport sunt operate 23 de destinaţii regulate şi 9 zboruri charter turistice spre 15 ţări de destinaţie. 

„Danemarca este o ţară importantă pentru economia judeţului Cluj, ca valoare a capitalului este pe locul şapte. Nu avem încă un zbor direct cu Danemarca, dar sperăm pe viitor să realizăm acest lucru. În acest moment avem un zbor de succes, Malmo, în Suedia, care se adresează foarte mult şi locuitorilor din capitala Copenhaga şi din Danemarca", a declarat directorul Aeroportului Internaţional "Avram Iancu", David Ciceo.

Cluj-Dubai, din decembrie 2015

Directorul David Ciceo a vorbit şi despre dezvoltarea aeroportului clujean. „Avem o creştere de 30 la sută a traficului în acest an. O realizare foarte importantă este destinaţia Dubai, care va începe în decembrie anul acesta, este a doilea zbor intercontinental, după Tel Aviv, cu o frecvenţă de două ori pe săptămână. Mulţumim consilierilor judeţeni pentru sprijin, au fost investiţii foarte mari la aeroport, dar rezultatele se văd, prin noile destinaţii, prin numărul de pasageri, prin infrastructura creată", a afirmat el.

„Vreau să felicit aeroportul Cluj pentru această iniţiativă, acţiunea de astăzi este una din cele 22 care vor fi în total în acest proiect. Cred că acest demers va face ca relaţiile economice între judeţul Cluj şi tările din Uniunea Europeană să fie mai strânse", a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Mihai Seplecan.

Primăria municipiului Cluj-Napoca este şi ea parteneră în campania "Fly&Share Cluj". Viceprimarul municipiului, Gheorghe Şurubaru, a prezentat mesajul primarului Emil Boc. "Fly&Share Cluj"îşi propune să promoveze atracţiile turistice şi culturale ale Clujului. Este o iniţiativă binevenită, necesară, în contextul în care anul acesta suntem Capitală Europeană a Tineretului. Un oraş în care 1 din 4 locuitori este student, are nevoie de un astfel de proiect de promovare turistică. (...)"Fly&Share" este important şi în perspectiva candidaturii noastre la titlul de Capitală Europeană a Culturii în anul 2021. Promovarea turismului cultural reprezintă o componentă a proiectului nostru de candidatură. Suntem un oraş multicultural, multietnic şi multiconfesional. Este importantă semnalarea potenţialului turistic şi de afaceri al oraşului şi al judeţului", a transmis Emil Boc.

Comenteaza