Agricultură pe 17 hectare la Hanovra
- Scris de Luminita Silea
- 18 Noi 2010, 00:09
- Eveniment
- Ascultă știrea

DISTRIBUIE
1.900 de expozanţi din 49 de ţări prezintă tehnologii, produse şi servicii din domeniul creşterii animalelor la cel mai important eveniment de profil din Europa.
Târgul EuroTier se desfăşoară în perioada 16-19 noiembrie. România este reprezentată de către o singură companie, din domeniul organizării de evenimente, şi aceasta preluată de organizatorul german de expoziţii DLG.
Suprafeţele acoperite, halele, dar şi zonele care conectează spaţiile sunt asaltate de fermieri, proprietari de terenuri sau manageri de companii. În costum şi cravată sau în echipamente de muncă, angajaţii din domeniu şi proprietarii de afaceri caută oportunităţi de achiziţii sau promovare în segmentul agricol, creşterea de animale. Halele sunt ocupate de sute de standuri, cu prezentări video de ferme şi de soluţii tehnice de exploatare, de utilaje sau chiar de animale - vaci premiate, oi şi cai aduşi pentru a convinge clienţii. Vizitatorii se plimbă cu câte o îngheţată luată la faţa locului, cu materiale promoţionale, stau la un prânz de lucru în unul dintre restaurante, lasă date de contact sau negociază contracte. Nu lipsesc berea şi cârnaţii, zonele de expoziţie fiind împânzite de spaţii pentru servirea preparatelor.
Peste 1.900 de expozanţi din 49 de ţări s-au adunat la centrul expoziţional din Hanovra pentru cel mai important târg agricol din Europa pe segmentul zootehnic, EuroTier. Dintre aceştia, 724 vin din afara Germaniei, cea mai mare prezenţă fiind asigurată de Olanda, cu 134 de companii, şi de Franţa, cu 90. Danemarca, China, Italia, Marea Britanie, Belgia, Spania şi Austria au câteva zeci de reprezentanţi cu standuri. România este reprezentată de o singură companie, organizatorul de târguri DLG Intermarketing, societate preluată însă de compania germană DLG, responsabilă cu pregătirea târgului agricol de la Hanovra. Evenimentul are alocată o suprafaţă de 170.000 mp, din care 86.000 mp o constituie spaţiile de hală închiriate.
Expoziţia este organizată pe mai multe secţiuni, dedicate unor segmente de activitate diferite, pe diverse specii (pui, porci, vite, piscicultură), precum şi managementului şi consultanţei. O secţiune separată aparţine bioenergiei şi utilizării resurselor regenerabile (producerea energiei cu biogaz, biocombustibil sau lemn), cu 300 de expozanţi specializaţi în acest domeniu. Preţul pentru un stand porneşte de la 250 euro/mp pentru toată durata târgului. Există şi o zonă destinată concursurilor pentru bovine, unde sunt etalate mai multe rase care dau anual peste 10.000 de litri de lapte.
Târgul are o componentă privind inovaţia, cei mai importanţi jucători venind cu produse, echipamente şi instalaţii recent dezvoltate sau prezentate în premieră pentru unităţile de creştere a animalelor. Companiile expun soluţii de management şi software pentru administrarea fermelor şi controlul producţiei. Asigurarea producţiei, economii în privinţa forţei de muncă, soluţii individuale pentru diverse tipuri de ferme şi creşterea eficienţei în agricultură sunt principalele scopuri promovate, susţin organizatorii. “Noi, în România, nu am ajuns încă nici măcar în secolul XX cu tehnologiile şi cu agricultura. Ar trebui cărat tot ce avem expus aici ca să producem şi noi într-un domeniu ignorat complet zeci de ani”, spune un participant din Arad.
Europa se mişcă
Mediul economic s-a îmbunătăţit pentru fermierii europeni, potrivit unui studiu realizat de DLG şi institutul de cercetare de piaţă Kleffmann Group, pe baza răspunsurilor a 3.500 de fermieri din Cehia, Franţa, Germania, Ungaria, Polonia şi Marea Britanie. Studiul arată o situaţie mai bună decât în primăvară şi intenţii de realizare de investiţii noi în domeniu.
Luminiţa SILEA Kristina REŞTEA (Hanovra, Germania)
Suprafeţele acoperite, halele, dar şi zonele care conectează spaţiile sunt asaltate de fermieri, proprietari de terenuri sau manageri de companii. În costum şi cravată sau în echipamente de muncă, angajaţii din domeniu şi proprietarii de afaceri caută oportunităţi de achiziţii sau promovare în segmentul agricol, creşterea de animale. Halele sunt ocupate de sute de standuri, cu prezentări video de ferme şi de soluţii tehnice de exploatare, de utilaje sau chiar de animale - vaci premiate, oi şi cai aduşi pentru a convinge clienţii. Vizitatorii se plimbă cu câte o îngheţată luată la faţa locului, cu materiale promoţionale, stau la un prânz de lucru în unul dintre restaurante, lasă date de contact sau negociază contracte. Nu lipsesc berea şi cârnaţii, zonele de expoziţie fiind împânzite de spaţii pentru servirea preparatelor.
Peste 1.900 de expozanţi din 49 de ţări s-au adunat la centrul expoziţional din Hanovra pentru cel mai important târg agricol din Europa pe segmentul zootehnic, EuroTier. Dintre aceştia, 724 vin din afara Germaniei, cea mai mare prezenţă fiind asigurată de Olanda, cu 134 de companii, şi de Franţa, cu 90. Danemarca, China, Italia, Marea Britanie, Belgia, Spania şi Austria au câteva zeci de reprezentanţi cu standuri. România este reprezentată de o singură companie, organizatorul de târguri DLG Intermarketing, societate preluată însă de compania germană DLG, responsabilă cu pregătirea târgului agricol de la Hanovra. Evenimentul are alocată o suprafaţă de 170.000 mp, din care 86.000 mp o constituie spaţiile de hală închiriate.
Expoziţia este organizată pe mai multe secţiuni, dedicate unor segmente de activitate diferite, pe diverse specii (pui, porci, vite, piscicultură), precum şi managementului şi consultanţei. O secţiune separată aparţine bioenergiei şi utilizării resurselor regenerabile (producerea energiei cu biogaz, biocombustibil sau lemn), cu 300 de expozanţi specializaţi în acest domeniu. Preţul pentru un stand porneşte de la 250 euro/mp pentru toată durata târgului. Există şi o zonă destinată concursurilor pentru bovine, unde sunt etalate mai multe rase care dau anual peste 10.000 de litri de lapte.
Târgul are o componentă privind inovaţia, cei mai importanţi jucători venind cu produse, echipamente şi instalaţii recent dezvoltate sau prezentate în premieră pentru unităţile de creştere a animalelor. Companiile expun soluţii de management şi software pentru administrarea fermelor şi controlul producţiei. Asigurarea producţiei, economii în privinţa forţei de muncă, soluţii individuale pentru diverse tipuri de ferme şi creşterea eficienţei în agricultură sunt principalele scopuri promovate, susţin organizatorii. “Noi, în România, nu am ajuns încă nici măcar în secolul XX cu tehnologiile şi cu agricultura. Ar trebui cărat tot ce avem expus aici ca să producem şi noi într-un domeniu ignorat complet zeci de ani”, spune un participant din Arad.
Europa se mişcă
Mediul economic s-a îmbunătăţit pentru fermierii europeni, potrivit unui studiu realizat de DLG şi institutul de cercetare de piaţă Kleffmann Group, pe baza răspunsurilor a 3.500 de fermieri din Cehia, Franţa, Germania, Ungaria, Polonia şi Marea Britanie. Studiul arată o situaţie mai bună decât în primăvară şi intenţii de realizare de investiţii noi în domeniu.
Luminiţa SILEA Kristina REŞTEA (Hanovra, Germania)
DISTRIBUIE
Comenteaza