Andreea Raicu, vacanță distrusă de Wizz Air: "Când am ajuns la avion am fost întorși la aeroport, din nou... Absolut inadmisibil"

Andreea Raicu, vacanță distrusă de Wizz Air: "Când am ajuns la avion am fost întorși la aeroport, din nou... Absolut inadmisibil"

Prezentatoarea Andreea Raicu a fost blocată cu zilele în aeroport și a povestit experienţa sa cu compania aeriană low-cost Wizz Air.
 

Trebuia să fie vacanța perfectă alături de prietene, însă Wizz Air i-a transformat vacanţa Andreei Raicu într-un coșmar. Vedeta a plecat în Italia pentru a se sărbători și spera să se întoarcă fericită și plină de energie de acolo. Din păcate, lucrurile nu au stat așa, dimpotrivă. Aceasta a ajuns într-o situație extrem de neplăcută și este blocată de câteva zile în aeroport.

Zborul său a fost anulat de WizzAir, iar după ore de așteptare, vedeta și ceilalți pasageri au fost anunțați că nu pot părăsi Italia, fiindcă nu este disponibil niciun zbor. Andreea Raicu a povestit pe Instagram experienţa marca Wizz Air. 

„Este ora 4.10 în Italia. La ora aceasta ar fi trebuit să fiu acasă să dorm după o călători frumoasă în Italia de ziua mea. Această călătorie nu s-a terminat așa cum îmi doream, ci într-un mod surprinzător, dar nu plăcut.

Avionul a avut inițial întârziere o oră, apoi două ore și după încă două ore și jumătate. A venit autobuzul, ne-a luat să mergem către avion. Când am ajuns la avion am fost întorși la aeroport, din nou. Am așteptat iar, ni s-au dat bagajele înapoi. Ni s-a spus că găsește o soluție, nu s-a găsit nicio soluție. Am căutat foarte multe zboruri pentru a pleca, nu am reușit. Nu erau zboruri.

Împreună cu un grup de oameni am mers să căutăm un hotel în care să stăm în această seară și să găsim soluții. Cel mai trist mi se pare că în avion erau foarte mulți oameni în vârstă, foarte mulți copii cărora nu li s-a dat absolut nicio soluție. Probabil că ei sunt în continuare în aeroport fără să știe ce se va întâmpla. Mi se pare absolut inadmisibil ca o companie aeriană nu are grijă de pasageri și nu găsește o soluție pentru o situație atât de neplăcută.

Douăsprezece ore mai târziu mă aflu înapoi în Milano, într-un alt aeroport în Malpensa. Cu chiu, cu vai, cu ajutorul a trei agenții am reușit să găsesc un zbor care să mă ducă acasă. Cei mai mulți oameni nu au găsit variantă de zbor sau au găsit în Torino mâine, poimâine sau răspoimâine. Ce este mai amuzant este că am primit un mesaj de la WizzAir acum o oră în care mi se spunea că mi s-a anulat zborul.

Modul în care au știut să gestioneze această situație este departe de a fi unul potrivit. Aș spune că este inadmisibil gândindu-mă la toți oamenii care nu au avut soluțiile pe care eu le-am avut și au rămas în continuare în aeroport, în diverse locuri fără o soluție”, a relatat fosta prezentatoare tv pe Instagram, citată de fanatik.ro.

Comenteaza