Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului va putea fi sesizată la un nou număr, din 6 ianuarie

Autoritatea pentru Protecţia Consumatorului va putea fi sesizată la un nou număr, din 6 ianuarie
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) va putea fi sesizată la un nou număr de telefon - 021/9551 - începând din 6 ianuarie, când va intra în vigoare Ordinul nr. 473 din 03/12/2012 privind unele măsuri de informare a consumatorilor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

Noul telefonul al consumatorului, Infocons - 021/9551, este apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă şi este număr cu tarif normal în reţeaua Romtelecom.

La acest număr de telefon, consumatorii pot obţine informaţii despre modul în care pot depune o reclamaţie sau sesizare.

Actual număr, valabil până în 6 ianuarie, este 0800 080 999.

Totodată, prin noile reglementări, operatorii economici au obligaţia să afişeze o plachetă care să conţină următoarele informaţii: Telefonul Consumatorilor Infocons - 021/9551, linie telefonică la tarif normal în reţeaua Romtelecom, adresa şi numerele de telefon/fax şi adresele de e-mail ale comisariatelor regionale pentru protecţia consumatorilor şi comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor, în a caror rază teritorială se află operatorul economic, şi adresa site-ului ANPC (www.anpc.gov.ro).

Placheta poate fi descărcată gratuit de pe pagina de internet a Autoritatii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

 

Etichete
Comenteaza