Campania de promovare turistică a oraşului Cluj-Napoca, pe bani europeni, se mută pe televiziuni şi internet

Campania de promovare turistică a oraşului Cluj-Napoca, pe bani europeni, se mută pe televiziuni şi internet
Campania de promovare turistică a municipiului Cluj-Napoca, pe bani europeni, va continua online şi pe televiziuni, cu spoturi care vor fi terminate în următoarea perioadă, anunţă Primăria Cluj-Napoca, la un an de la implementarea proiectului "La pas prin oraşul - comoară", finanţat cu bani europeni.

Campania de promovare turistică a oraşului Cluj-Napoca a început prin amplasarea unor citylight-uri în oraşele Timişoara, Braşov, Iaşi, Constanţa şi Bucureşti. Totodată în cadrul proiectului au fost elaborate şi tipărite mai multe materiale de promovare turistică pentru Centrul Istoric, Turnul Croitorilor, Strada în oglindă, Cetăţuia, Grădina Botanică „Alexandru Borza" şiParcul Etnografic „Romulus Vuia". Totodată, a fost realizată şi o broşură de prezentare a muzeelor oraşului.

Proiectul a fost câştigat în 29 decembrie, durează 24 de luni şi are o valoare totală de peste 800.000 de lei.

Comenteaza