Care sunt cele mai apreciate branduri ale Clujului pe Facebook

Care sunt cele mai apreciate branduri ale Clujului pe Facebook
Cea mai apreciată pagină despre Cluj, pe Facebook, a lansat un sondaj printre fani: care sunt cele mai bune branduri ale Clujului? Rezultatele sunt surprinzătoare.

Pagina "I Love Cluj" e printre cele mai apreciate pagini pe cunoscuta reţea de socializare Facebook, detronată doar de paginile Băncii Transilvania, Napolact şi a unei companii de resurse umane. Administratorii acesteia le-au lansat celor peste 120.000 de fani o întrebare, în urmă cu patru zile: "Ce simboluri ale Clujul?". Întrebarea a fost una deschisă, fiecare utilizator putând să propună propria variantă.


Cea mai votată opţiune sunt ghetele Clujana, propuse de Florin Onul - 30 de aprecieri - urmate de vechea stemă a oraşului, înlocuită în 1999. "Mi se pare aberant că s-a înlocuit cu o stemă nouă infinit mai puţin valoroasă, iar această greşeală nu s-a rectificat", spune cel care a iniţiat propunerea, Andreea David. Pe a treia poziţie se situează echipa de fotbal CFR Cluj.

Fabrica Clujana a fost înfiinţată în 1911 sub numele "Fraţii Renner & Co" iar ulterior şi-a schimbat numele în Dermata, "Janos Herbak", Fabrica de Piele şi Încălţăminte Cluj şi respectiv Clujana SA. A fost cunoscută în anii '80 drept unul dintre cele mai mari combinate de pielărie şi încălţăminte din Europa, cu 10.000 de angajaţi.

Un astfel de sondaj a fost realizat în urmă cu o lună de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie pentru asociaţia care promovează candidatura Clujului la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021. Sondajul arăta atunci că cea mai bună vizibilitate între clujeni o are clădirea Teatrului Naţional. Vezi mai jos toate opţiunile şi câte voturi a adunat fiecare:

Etichete
Comenteaza