Video Foto Cine "dă tonul" pe Facebook în Cluj. S-ar putea să nu fie la ce te aştepţi

Cine "dă tonul" pe Facebook în Cluj. S-ar putea să nu fie la ce te aştepţi

Clujul are multe de oferit, de la universitățile de top, artiști și branduri, până la festivaluri de renume mondial. Cu toate acestea, cele mai apreciate pagini de Facebook din Cluj s-ar putea să fie altele decât te-ai aștepta.

ZIUA de CLUJ vă prezintă TOP 10 pagini de Facebook din Cluj-Napoca: 

1. No, tulai Doamne- 960.000 de fani

În fruntea clasamentului stă pagina No, tulai Doamne, împânzită cu glume, poze comice și bancuri. Concluzia: umorul specific ardelenesc este cel mai apreciat lucru din ce oferă Clujul pe rețelele de socializare. De la bancuri cu Bulă sau cu pălincă şi până la picanterii 18+, pagina oferă o doză de umor à la Cluj, oricui o accesează.

 

2. Creative Monkeys- 798.000 de fani

În cei 8 ani de activitate, Creative Monkeys a reuşit să adune peste 1 milion de followeri pe canalul de Youtube şi peste 798.000 de fani pe pagina lor de Facebook. Succesul proiectului Creative Monkeys se datorează serialului “RObotzi”, cu peste 125 de episoade animate, care a devenit popular în întreaga ţară. Desenul animat a fost urmat, mai apoi, de show-uri online, videoclipuri, scurtmetraje și peste 3 ani de live entertainment.

 

3. Banca Transilvania- 503.000 de fani

Banca Transilvania îşi atrage fanii pe Facebook printr-o mulţime de postări care spune povestea tinerilor antreprenori, freelanceri şi artişti locali. Mai mult, pagina oferă informaţii despre evenimentele culturale, educaţionale şi sportive pe care le sprijină, dar organizează şi consursuri cu înregistrare online. BT are sediul principal în Cluj-Napoca.

 

4. The Million Roses- 439.000 de fani

Un milion de trandafiri, 439 de mii de fani. Florăria online, cu livrare oriunde în România în mai puţin de o zi, este a patra pagină din Cluj la numărul de like-uri. The Million Roses crează cadouri unice din trandafiri naturali sau criogenaţi, pentru aniversări şi ocazii speciale. Cutiile elegante, unele dintre ele conţinând chiar peste 200 de fire de trandafiri, atrag inevitabil privirile în mediul online.

5. Untold- 378.000 de fani

Untold a devenit o emblemă pentru Clujul, iar succesul uriaş al festivalului a pus oraşul din inima Transilvaniei pe harta europeană şi mondială a muzicii contemporane. Nu este de mirare că pagina oficială de Facebook se bucură de 378 de mii de fani. Postările sunt numeroase pe tot parcursul anului, aducând informații despre vânzări, promoții sau artiști.

Vezi detalii despre biletele Untold 2019: Noi bilete la Untold 2019 puse în vânzare. AZI! Vezi preţul

 

6. Farmec- 323.000 de fani

Farmec este cel mai mare producător de cosmetice din România, cu reprezentanțe în 14 orașe din România și produse exportate în toate colțurile lumii. În mediul online, Farmec se bucură de 323.000 de aprecieri, iar urmăritorii paginii de Facebook află noutăți despre produse, promoții și campanii desfășurate în Cluj și în țară.

 

7. Lorand Soares Szasz- 285.000 de fani

Lorand este expert în creșterea accelerată a firmelor și autorul mai multor cărți despre dezvoltarea afacerilor, susținând cursuri și seminarii pe aceeași temă. Astfel, a atras 285.000 de fani pe pagina sa de Facebook, cărora le oferă sfaturi și mesaje motivaționale.

 

8. Napolact- 272.000 de fani

Napolact s-a născut în urmă cu peste 100 de ani în inima Transilvaniei, la Cluj. Astăzi, Napolact este un brand al companiei olandeze FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume. Fie că e vorba de brânză, iaurt sau unt, lactatele produse în Cluj sunt făcute din lapte colectat exclusiv de la fermele din Ardeal. Pagina de Facebook se strecoară în top, pe locul 8, cu 272.000 de fani.

 

9. Alina Ceușan- 227.000 de fani

Alina Ceușan își câștigă existența din contentul publicat pe blogul personal, pe teme de modă, styling și fashion. Astfel, nu e de mirare că bloggerița din Cluj se bucură de atenția a sute de mii de oameni pe rețelele de socializare. De-a lungul a 6 ani de activitate, Alina a colaborat cu branduri de renume mondial, precum Nivea, Tommy Hilfiger, Lee Cooper sau L’Oreal Paris.

10. Rareș Bogdan

Realizator al emisiunii „Jocuri de putere” la Realitatea TV, Rareș Bogdan este un lider de opinie a cărui voce răsună puternic în spațiul public românesc. Cifrele vorbesc de la sine: 196 de mii de români îl urmăresc pe jurnalist pe pagina sa de Facebook, care îi ține la curent cu știri de ultimă oră, analize politice și dezbateri.

Pagini din top 100. Ce loc ocupă Boc

Mentalistul Octavian Gog, câștigător al emisiunii Românii au talent, se situează în clasament pe locul 11, cu 178 de mii de aprecieri. La mică diferență, pe poziția 15, se află tânăra interpretă de muzică populară Vlăduța Lupău, cu peste 157 de mii de like-uri.

Edilul Clujului, Emil Boc, are nu mai puțin de 107 mii de susținători pe Facebook, ocupând locul 29 în clasamentul celor mai apreciate pagini din Cluj. La mică diferență se situează și paginile cluburilor CFR Cluj (104 mii de fani) și Universitatea Cluj (92 de mii de fani).

Street Food Festival se clasează pe locul 54 din top, cu peste 59 de mii de aprecieri, urmat de Târgul de Cariere (aprox. 58 de mii de like-uri).

Trupa clujeană Luna Amară se bucură de 53 de mii de fani pe Facebook, iar festivalul Jazz în the Park, de peste 48 de mii, situându-se pe locul 72.

Universitatea Babeș-Bolyai se află și ea în top 100, cu aproape 44 de mii de like-uri, ocupând locul 76.

Cluj, pe locul 2 în România ca număr de utilizatori de Facebook

În Cluj-Napoca sunt peste 300.000 de utilizatori, număr întrecut doar de București (1.760.660 de utilizatori). Aproape o treime dintre utilizatori au vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, urmați de tinerii cu vârstele de 18-24 de ani (22,9%). Aproximativ 5% dintre utilizatorii Facebook din județul Cluj au mai mult de 65 de ani.

La nivelul României există peste 9.600.000 de utilizatori Facebook, conform statisticilor realizate de facebrands.ro.

Articol de Diana Cîmpean şi Claudiu Pop 

Comenteaza