Cinema City a uşurat accesul în cinematograf pentru persoanele cu dizabilităţi

Cinema City a uşurat accesul în cinematograf pentru persoanele cu dizabilităţi
Reprezentanţii Cinema City au rezolvat problema accesului persoanelor cu dizabilităţi la filmele care rulează în cadrul cinematografului. Măsura a fost luată după ce în luna ianuarie reprezentanţii Asociaţiei pentru Solidaritate şi Empatie “Claudia Safta”, care se ocupă de bolnavii cu insuficienţă renală, şi sportivul Dacian Makszin, unul dintre componenţii lotului naţional de tenis de masă care va participa la Jocurile Paralimpice din Londra, au acuzat angajaţii Cinema City că nu le-au asigurat accesul la liftul din interiorul Iulius Mall şi că i-au transportat cu un lift de marfă.

"Mi se pare că la acest moment sunt în regulă căile de acces, mai ales că există amabilitatea de a se face mai bine decât a fost în trecut. Data trecută au fost probleme cu liftul, s-a pornit mai greu, poate personalul nu a fost instruit foarte bine. Accesul din cinema în afara mall-ului a fost o problemă mai delicată pentru că este mult de mers şi nu exista nici un indicator care să te îndrume către ieşire", a declarat Dacian Makszin, care a testat ieri căile de acces pe care le-au gândit reprezentanţii Iulius Mall. Ruxandra Morariu, PR-ul Cinema City, a explicat în ce au constat schimbările pe care reprezentanţii cinematografului le-au făcut în favoarea persoanelor cu dizabilităţi. "În toate cinematografele Cinemacity încă din fazele de construcţie se iau în vedere normele locale şi europene pentru persoanele cu dizabilităţi. Cinematograful din Cluj-Napoca este singura locaţie care are săli la două niveluri şi există două rampe de acces. Datorită situaţiei care a fost în ianuarie am realizat că pentru ei este foarte dificil să utilizeze coridoarele exterioare şi de aceea pentru a facilita accesul în afara cinematografului le-am oferit posibilitatea să se întoarcă la ieşire tot prin cinematograf", a explicat Morariu. Conform acesteia, angajaţii Cinema City au fost instruiţi pentru a şti cum să se comporte cu persoanele cu dizabilităţi şi pentru a le oferi acestora un suport în cazul în care au nevoie. "Au existat mai multe sesiuni de instruire cu personalul nostru. De acum încolo, din clipa în care o persoană cu nevoi speciale ajunge la noi este întrebată dacă are nevoie de asistenţă", a adăugat Morariu.

 

 

Comenteaza