Client Blue Air cu biletul anulat de pandemie: “Ne cred mai proşti probabil”

Client Blue Air cu biletul anulat de pandemie: “Ne cred mai proşti probabil”
| Foto: CT100

Un cititor ZIUA de CLUJ acuză compania de transport aerian că nu îi returnează banii plătiţi pe o cursă anulată în aprilie, pe fondul pandemiei de coronavirus.

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

Bărbatul, stabilit în Cluj-Napoca, a cumpărat pentru familia sa bilete pe un zbor Blue Air cu plecare din Stuttgart și cu aterizare pe aeroportul din Sibiu pentru 29 aprilie. În contextul răspândirii noului coronavirus în Europa, tot mai multe companii au avut zboruri anulate în martie şi aprilie. A fost şi cazul acelui zbor.

Clientul Blue Air, care a scris despre întâmplarea lui, s-a ales cu zborul anulat şi spune că în 15 aprilie a primit pe e-mail anunţul, valoarea biletelor fiind de 1.935 de lei. Bărbatul ar fi dorit să îşi poată recupera banii, în contextul în care unele companii s-au asigurat în acea perioadă că returnează banii clienţilor sau îi transformă în călătorii viitoare.

Blue Air nu a procedat aşa cu biletele cumpărate de cititorul ZIUA de CLUJ. “Eu am de primit de la ei (Blue Air - n. red.) banii pe două bilete anulate. Nici în ziua de azi nu am primit nimic”. I-a contactat de câteva ori pe reprezentanţii companiei, a fost și la biroul din Aeroportul Cluj, dar nimeni nu i-a putut oferi un răspuns concret. Singurele certitudini sunt legate de faptul că va mai trebui să aibă răbdare şi să aștepte.

În urmă cu o lună, bărbatul a primit asigurări de la reprezentanţii Blue Air că va primi banii în maximum cinci zile lucrătoare. Dar cele cinci zile sunt deja 30 şi nici urmă de bani. “Când am vorbit prin telefon, în 12 august, cu o persoană de la relații cu clienții mi-a spus că în maximum cinci zile lucrătoare îmi primesc banii în cont. A trecut o lună de zile de atunci şi tot nu am primit nimic”, spune acesta.

El mai afirmă că, din informaţiile pe care le deţine, în Germania, aceeaşi companie ar fi returnat încă din iunie, în totalitate, sumele încasate de pe zborurile anulate din cauza pandemiei.

Bărbatul se întreabă dacă nu cumva, în România, cei de la Blue Air “ne cred mai proşti probabil” şi nici nu mai au de gând să returneze banii clienţilor după perioada de timp în care operatorii aerieni că fi trebuit să se încadreze, respectiv 90 de zile de la momentul în care ţara iese din starea de urgenţă.

Cititorul ZIUA de CLUJ se declară profund dezamăgit de modul în care compania înţelege să se poarte cu clienţii. Acesta se întreabă dacă "măcar de ruşine” Blue Air nu ar putea să înceapă să returneze banii oamenilor. “E o mare nesimțire din partea lor”, încheie acesta.

Vom reveni cu poziţia companiei Blue Air, în momentul în care aceasta va fi disponibilă.

Pierderi de 100 de milioane

Tribunalul București a admis în iulie cererea de începere a procedurii de concordat preventiv pentru Blue Air trebuie să ramburseze pasagerilor săi 20 de milioane de euro, contravaloarea biletelor cumpărate pentru perioada martie - iunie. În același interval, operatorul aerian low-cost a avut pierderi de 100 de milioane de euro.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza