Clienţii unui hotel din Făget, agresaţi de câinii vagabonzi

Clienţii unui hotel din Făget, agresaţi de câinii vagabonzi
Câinii abandonaţi în Făget pun probleme clienţilor unui hotel din zonă.

Administratorii hotelului Tulip Inn Sunny Hill spun că din cauza câinilor maidanezi din zonă clienţii au de suferit şi cer "urgent" ca serviciul de ecarisaj al Primăriei să intervină în zonă.


"Solicităm urgent ca cineva de la Ecarisaj să vină la Hotel Tulip Inn Sunny Hill, deoarece clienţii noştri au de suferit din cauza câinilor maidanezi", arată reprezentanţii hotelului într-o reclamaţie remisă Primăriei Cluj-Napoca.

Proprietarul hotelului Eugen Tuşa, spune că deşi problema câinilor vagabonzi din Făget este mai veche, doar în ultimele două săptămâni aceasta a devenit mai pregnantă. "Au mai fost de la Ecarisaj şi i-au ridicat, dar de două săptămâni sunt probleme, merg clienţii la masă şi câinii vin până la masă, dacă sunt cu copii mici trebuie să aibă grijă de ei", a explicat Tuşa. Întrebat dacă animalele sunt agresive, Tuşa a spus că "a auzit" că seara clienţii s-au plâns de astfel de probleme.

Etichete
Comenteaza