Clujeni, blocați de peste 10 ore pe Luton! Avioanele nu pot decola din cauza zăpezii

Clujeni, blocați de peste 10 ore pe Luton! Avioanele nu pot decola din cauza zăpezii

Sute de români sunt blocați, de peste 10 ore, pe Aeroportul Luton din Londra, deoarece cursele companiei Wizz Air nu au putut decola din cauza condițiilor meteo de iarnă.

Cursa care trebuia să aterizeze, luni dimineață la ora 02.45, pe Aeroportul Internațional ”Avram Iancu” Cluj, apare ca întârziată pe site-ul aeroportului clujean, fără să fie menționată o oră la care va ajunge la destinație. De asemenea, a fost amânat un alt zbor către Suceava, unul spre București, iar o aeronavă așteptată la Timișoara nu a mai ajuns.

Oamenii au aşteptat întreaga noapte pe aeroport, au dormit pe scaunele din sălile de aşteptare, iar unii dintre ei au dormit chiar pe jos, în faţa birourilor de check-in.

„Pasagerii afectați au fost informați cu privire la opțiunile lor și li s-a oferit reprogramarea pentru următorul zbor Wizz Air disponibil, varianta rambursării integrale sau 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie. Datorită disponibilității hoteliere extrem de limitate, ca urmare a tulburărilor meteo masive, recomandăm pasagerilor să își rezerve singuri cazarea și să evite călătoria la aeroport. Costul va fi rambursat într-o limită rezonabilă după depunerea unei sesizări cu chitanțele aferente pe website-ul Wizz Air.

Deși condițiile meteorologice sunt în afara controlului nostru și au influențat operațiunile tuturor companiilor aeriene din Londra Luton, Wizz Air își cere scuze tuturor clienților afectați pentru orice inconvenient cauzat. Permiteți-ne să vă asigurăm că echipa Wizz Air face eforturi la aeroport și online, pentru a sprijini pasagerii care ajung la destinație. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor noastre rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air. Pentru a fi informat despre cel mai recent stadiu al zborului și pentru a primi notificări prompte, Wizz Air le reamintește pasagerilor să furnizeze informații de contact corecte în sistemul de rezervare”, au spus reprezentanții companiei aeriene.

Comenteaza