Clujul dă share: Capitala Tineretului, premiată în avans

Clujul dă share: Capitala Tineretului, premiată în avans
Băiatul cu tricou „Share”, simbolul Capitalei Europene a Tineretului 2015, a fost omul serii la Gala Premiilor Media de Ecelenţă: Andras Farkas, omul care a adus titlul pentru Cluj, a fost singurul premiat de două instituţii media în seara în care ziariştii şi-au ales personajele preferate din poveştile de presă.

Instituţiile media (presă scrisă, radio, TV, online) şi-au desemnat miercuri seară destinatarii pentru trofee, la a zecea ediţie a Premiilor Media de Excelenţă, eveniment organizat de agenţia Amprenta Advertising şi susţinut de Cosmote. Trustul Ziua de Cluj - Realitatea l-a ales pentru premiere pe Andras Farkas, preşedintele grupului Pont, cel care a coordonat candidatura Clujului pentru titlul de Capitală Europeană a Tineretului, pe care oraşul l-a obţinut pentru 2015. Băiatul deştept (fără conotaţiile negative asociate de obicei formulării) care a reuşit alături de echipa Youth 2015 să pună Clujul pe harta de evenimente a Europei a urcat pe scenă în tricoul Share, tema de promovare a candidaturii „oraşului tinerilor". Acelaşi Andras Farkas a fost nominalizat şi de Napoca FM, fiind astfel singurul care a urcat pe scenă de două ori, alături de profesori, medici, oameni de cultură, artă sau din mediul de afaceri aleşi de instituţiile media. Seara s-a prelungit cu cină şi concerte, iar amfitrioana evenimentului a fost Alessandra Stoicescu.

 

 

Comenteaza