Concurs cu burse de pregătire în publicitate, atracţia festivalul InterADictive

Concurs cu burse de pregătire în publicitate, atracţia festivalul InterADictive
La cea de-a doua ediţie a festivalului de publicitate InterADdictive, ce se va desfăşura în perioada 10-12 octombrie la Casa de Cultură a Studenţilor, tinerii aspiranţi la o carieră în publicitate vor avea parte de o serie de workshopuri dedicate, dar şi de concursuri cu burse de pregătire în domeniu.

Astfel, în primele două zile ale festivalului, Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions în România, Ionuţ Munteanu, trainer şi fondator al unei agenţii de marketing digital şi Alex Ursa, directorul executiv al unei agenţii de web design şi marketing online, vor susţine mai multe workshop-uri destinate atât tinerilor ce îşi doresc să urmeze o carieră în domeniu, cât şi specialiştilor.

În acelaşi timp, organizatorii evenimentului le propun participanţilor şi două concursuri cu premii atractive. Astfel, câştigătorul competiţiei de briefs, organizată în parteneriat cu Festivalul Internaţional Cannes Lions, va primi o bursă în cadrul "The Alternative School for Creative Thinking", prin care va beneficia de aproape două luni de pregătire și studio în materie de comunicare cyber şi integrată şi de eficienţă creativă. 

De asemenea, câştigătorii celei de-a doua competiţii, de spoof-uri, vor primi cinci invitaţii la "Shorts Night", un eveniment dedicat filmelor de scurt metraj.

În ultima zi a festivalului, moderatorii evenimentului vor ghida publicul prin domeniul publicităţii într-o prezentare inedită ce va conţine spectacole de pantomimă şi stand-up comedy, acompaniate de un live band.

Festivalul de publicitate InterADdictive este organizată în cadrul Festivalul Internaţional de Muzică şi Artă Transilvania (TiMAF), în parteneriat cu Cannes Lions România.

Cea de a patra ediţie a TiMAF va avea loc în perioada 3-19 octombrie şi va cuprinde spectacole cu artişti internaţionali si naţionali, petreceri, competiţii de muzică, dans, fashion şi graffitii. Evenimentele vor avea loc în peste 50 de locaţii din Cluj-Napoca, cu implicarea a peste 200 de voluntari.

Comenteaza