Digitalul ia locul hârtiei în noul Orange shop din Cluj

Digitalul ia locul hârtiei în noul Orange shop din Cluj
Orange România, cel mai mare operator de comunicaţii mobile din ţară, a inaugurat astăzi la Cluj primul smart store din reţea, fiind, de asemenea, primul astfel de magazin deschis de Orange Group la nivel global.

În noul Orange shop digitalul ia locul hârtiei, iar viziunea companiei se axează mai mult asupra experienţei pe care o simt clienţii, în special în contextul revoluţie digitale care influenţează viaţa de zi cu zi.

Magazinul îşi așteaptă vizitatorii începând din 20 martie. Noul Orange shop a fost amenajat într-un stil cald și primitor, întregul design fiind dezvoltat pentru a încuraja dialogul și pentru a-i invita pe clienți să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care folosim tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment și fitness (wellness).

"Este o dovadă a noului nostru angajament din planul de dezvoltare anunţat în urmă cu două zile: Essentials 2020. Acest plan se focusează pe un singur element - clienţii noştri şi are o singură ambiţie - să le propună celor 244 de milioane de clienţi Orange din toată lumea să trăiască o experienţă de neegalat cu Orange", a spus Laurent Paillassot, Deputy CEO Orange.

Smart shop-ul din Cluj este în întregime digital, gândit pentru a le oferi un timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare. Digitalul ia aşadar locul hârtiei: bonul de ordine se primeşte direct prin sms, contractele se semnează în format electronic, iar la masa digitală, cu ajutorul unui reprezentant de vânzări, clienții își pot configura propriul abonament, alegând serviciile potrivite.

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020", este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung.

Orange shop din Bd. 21 Decembrie este vizitat de aproximativ 1200 de clienți în fiecare zi. Începând de astăzi, ei sunt aşteptaţi să descopere un nou concept de magazin, care să le aducă o experiență de cumpărare cu totul surprinzătoare cu ajutorul lumii digitale.

Comenteaza