Două premii pentru România la festivalul de publicitate de la Cannes. Vezi reclama
- Scris de Octavian Hoandra
- 21 Iun 2011, 10:59
- Eveniment
- Ascultă știrea
Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, pentru campania publicitară "Noul Rom". McCann Erickson este prima agenţie care aduce premiul Grand Prix în România.
Conform mediafax, McCann Erickson România a câştigat pentru campania "Noul Rom" Grand Prix-ul la secţiunile Direct şi Promo&Activation, unde a primit şi câte un Gold Lion. La secţiunea PR, premiul câștigat au fost cele două trofee Bronze Lion.
"Câştigăm rar, dar atunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul", a declarat Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson, relatează mediafax.
Festivalul Cannes Lions se desfăşoară în perioada 19 - 25 iunie.