Două premii pentru România la festivalul de publicitate de la Cannes. Vezi reclama

Două premii pentru România la festivalul de publicitate de la Cannes. Vezi reclama
Reclama agenţiei de publicitate McCann Erickson România a câştigat, aseară, două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes.

Agenţia de publicitate McCann Erickson România a câştigat două Grand Prix-uri la festivalul de publicitate de la Cannes, pentru campania publicitară "Noul Rom". McCann Erickson este prima agenţie care aduce premiul Grand Prix în România.

Conform mediafax, McCann Erickson România a câştigat pentru campania "Noul Rom" Grand Prix-ul la secţiunile Direct şi Promo&Activation, unde a primit şi câte un Gold Lion. La secţiunea PR, premiul câștigat au fost cele două trofee Bronze Lion.

"Câştigăm rar, dar atunci când o facem obţinem premii importante. Nu ne oprim aici, vom mai lua şi alte premii până când se termină festivalul", a declarat Bogdan Enoiu, directorul general McCann Erickson, relatează mediafax.

Festivalul Cannes Lions se desfăşoară în perioada 19 - 25 iunie.

Comenteaza