Facilităţi fiscale pentru televiziunile care investesc în emisiuni educaţionale, propuse la un seminar media de la Cluj

Facilităţi fiscale pentru televiziunile care investesc în emisiuni educaţionale, propuse la un seminar media de la Cluj
Acordarea de facilităţi fiscale pentru televiziunile care investesc buget propriu şi spaţiu de emisie pentru campanii şi emisiuni sociale, culturale sau educative, este una dintre propunerile formulate astăzi în cadrul unui seminar despre rolul presei în educaţie, organizat la Cluj-Napoca.

Alte propuneri au fost înfiinţarea unui nou program de finanţare al Uniunii Europene, prin fonduri structurale, pentru cultură, precum şi răspândirea sau promovarea termenului de edutainment - o îmbinare a rolului educativ şi în acelaşi timp de distracţie al unor emisiuni. Seminarul de astăzi a fost organizat în cadrul unui proiect educaţional finanţat cu fonduri europene derulat de trei organizaţii non-guvernamentale în colaborare cu o agenţie de publicitate.

 

Vorbitori au fost jurnalistul freelance Dragoş Bucurenci, care este şi preşedintele asociaţiei "Mai mult verde", jurnalistul Ada Teslaru şi Alina Sânpetru, moderator.

Comenteaza