Femeia din Gherla, căreia i s-a făcut rău după vaccinare, rămâne în continuare în spital

Femeia din Gherla, căreia i s-a făcut rău după vaccinare, rămâne în continuare în spital
| Foto: digi24.ro

Angajata Căminului de Persoane Vârstnice a suferit o reacție adversă după ce i s-a administrat serul anti-COVID. Inițial, s-a crezut că a făcut șoc anafilactic. 

Pentru mai multe informaţii de ultimă oră vizitaţi pagina principală ZIUA DE CLUJ

Incidentul a avut loc în 20 ianuarie. Colegii femeii povestesc că, la scurt timp după administrarea vaccinului, aceasta era galbenă la față și că ambulanța ar fi venit după aproape o oră. 

Femeia a fost transportată  la spitalul din Gherla pentru verificări amănunțite.

Medicii spun că prezenta o stare de lipotimie și că nu a fost vorba de șoc anafilactic. Ea va rămâne în continuare internată, pentru monitorizare. 

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte ZCJ.RO pe FACEBOOK şi pe Instagram

loading...
Loading...
Comenteaza