Încasări de 47.000 de lei la Memo 10, de Zilele Clujului
- Scris de Luminita Silea
- 10 Iun 2011, 00:11
- Eveniment
- Ascultă știrea

"Festivalul culinar care a avut loc la Memo 10 cu ocazia Zilelor municipiului a fost un real succes. Dacă la începutul acestui festival se estima că 30% din clienţii zilnici vor prefera meniuri din oferta internaţională, numărul celor care s-au lăsat tentaţi să guste din mâncărurile tradiţionale ale altor popoare a fost de circa 80% dintre clienţii care au mâncat la Memo 10 săptămâna trecută", a explicat directorul serviciului Cantină din cadrul primăriei. El a adăugat că în cele 7 zile de festival de la restaurantul Memo 10, primăria a încasat suma de 47.000 de lei. "În fiecare zi, în medie, am avut 450 de clienţi. Prin urmare, costul mediu pe care aceştia l-au achitat pentru meniurile de la restaurantul primăriei a fost de circa 14,9 lei. Festivalul se va relua la următoarea ediţie a Zilelor Clujului", a completat Vişan. Directorul a declarat că restaurantul cu autoservire Memo 10 merge foarte bine, la fel ca şi celelalte unităţi cu acelaşi profil administrate de serviciul pe care îl conduce.
"Dacă am preluat acest serviciu cu o cifră de afaceri de 250.000 de lei, acum aceasta este de 850.000 de lei. Avem nevoie să angajăm personal calificat, mai ales pe partea de marketing. În ceea ce priveşte Memo 10, am reuşit să formez o echipă tânără. Avem o bucătăreasă excelentă, dar mai avem de lucrat şi la alte aspecte. Dacă am mai avea două locaţii în centru ca Memo 10, atunci o să facem treabă şi mai bună. Discutăm acum cu primarul acest aspect", a menţionat Vişan. Edilul Sorin Apostu a declarat că după serviciul parcări, cantina realizează cele mai mari venituri la bugetul local. "Îi vom susţine să se extindă pentru că fac bani", a afirmat primarul. Pe lângă Memo 10, serviciul Cantină din cadrul municipalităţii are patru extensii - cantina de pe Emil Zola nr. 5, bufetul de pe Moţilor nr. 1-3 (din incinta Primăriei Cluj-Napoca), cantina din Someşeni, de pe strada Traian Vuia nr. 47 (lângă Primăria Someşeni), şi cafeneaua cu terasă de la Turnul Croitorilor.
În Ziua Ungariei - 27 mai - cel mai bine vândut produs a fost plăcinta Hortobagyi (plăcintă cu piept de pui). În Ziua Indiei cel mai căutat preparat a fost Tikka Masala (pui în sos tomat, orez şi şofran). În 30 mai, de Ziua Coreeană, recordul de vânzări a fost bătut de bibimbap (orez, legume si carne de vita), iar în 31 mai, de Ziua Japoniei, s-a vândut foarte bine meniul sushi (orez, peste, legume). În 1 iunie a fost Ziua Italiei la Memo 10, iar clujenii au preferat să deguste Lasagna (paste, carne şi şuncă), în 2 iunie la Ziua Olandei, recordul fiind al chiftelelor cu ceapă. Ultima zi, Ziua Franţei, a fost de departe ziua pentru boeuf bourguignon (tocăniţă de văcuţă), deşi supa de ceapă a fost la mare căutare. Reţetele au fost realizate de către personalul restaurantului MEMO 10 împreună cu resaturantele partenere cu specific interaţional din Cluj-Napoca: Club Italia, Indigo (India), Spritz Cafe (Ungaria), Casa Japonia - Yamatoya (Japonia) şi patiseria franţuzească "La croissanterie francaise".