Iulius Mall explică de ce a închis restaurantele din food court: "Operațiuni preventive"

Iulius Mall explică de ce a închis restaurantele din food court: "Operațiuni preventive"
| Foto: iuliusmall.com

Mall-ul din cartierul Gheorgheni a decis închiderea restaurantelor din zona food court, joi dimineață, pentru a preveni controale similare din partea autorităților care au blocat activitatea de alimentație publică la Vivo.

Conducerea Iulius Mall a explicat, prin intermediul unui comunicat de presă, decizia de a închide food court-ul imediat după ce inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au pus lacăt pe restaurantele mall-ului Vivo din Floreşti.

“În acest caz este decizia lor, nu a noastră. Probabil s-au speriat de ceea ce s-a întâmplat la Vivo și au dorit să preîntâmpine o situație similară. Noi am fost în control la ei în luna mai și am constatat aceeași situație ca la Vivo, adică gândaci, și am dispus atunci aceleași sancțiuni severe”, a declarat, pentru ZIUA de CLUJ, Mircea Radu, șeful Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC).

În cazul mall-ului din Florești, unde s-au găsit colonii de gândaci, CJPC a aplicat miercuri amenda maximă, de 30.000 de lei, atât operatorului Yummy Yang, pentru care a fost făcută reclamația, cât și complexului Vivo Cluj.

DETALII DESPRE SITUAŢIA INCREDIBILĂ DIN MALL-URILE CLUJENE AICI

Iată explicaţiile Iulius Mall:

"În contextul acțiunilor tematice efectuate de instituțiile abilitate la unitățile de alimentație publică din Cluj-Napoca, administrația Iulius Mall susține aceste inițiative și, împreună cu operatorii de restaurante din food court, a luat decizia de a demara operațiuni preventive și suplimentare de igienizare, dezinfectare și dezinsecție.

Totodată, a demarat o procedură de verificare a procesului tehnologic de preparare a alimentelor în restaurantele din food court. Astfel, întrucât testele pot fi realizate doar în timpul programului, locațiile din food court și-au întrerupt temporar activitatea pe partea de preparare a alimentelor.

Subliniem faptul că administrația Iulius Mall Cluj este în permanență preocupată să le ofere clienților servicii la cele mai înalte standarde, astfel că acordă o atenție deosebită respectării normelor sanitare şi de igienă prevăzute de legislaţia în vigoare.

În acest sens, Iulius Mall Cluj își îndeplinește toate obligațiile, realizând operațiunile de dezinsecție, dezinfecție și deratizare cu o frecvență sporită, mai exact, de două ori pe lună în zona de food court, incluzând spațiile operatorilor, sala de mese, grupurile sanitare din proximitate și alte spații comune.

Aceste lucrări sunt efectuate cu o firmă externă, autorizată să furnizeze servicii profesionale de dezinsecție, dezinfecție și deratizare.

De asemenea, operatorii realizează lucrări individuale de dezinsecție ori de câte ori consideră necesar, suplimentar față de intervalele prevăzute de lege.

Zilnic, după finalizarea programului, în zona food court se efectuează operațiuni complete de curățenie și degresare, atât în spațiile închiriate, cât și pe cele comune.

Totodată, pentru menținerea nivelului de calitate a serviciilor oferite, administrația Iulius Mall Cluj verifică periodic locațiile de alimentație publică, iar dacă sunt identificate vulnerabilități, activitatea acestora este sistată temporar, până la remedierea aspectelor sesizate.

Susținem activitatea autorităților competente de a verifica unitățile de alimentație publică și vom da curs tuturor acțiunilor în acest sens, pentru a ne asigura că menținem standardele înalte ale serviciilor oferite publicului", se arată în comunicatul semnat de Departamentul PR.

Comenteaza