Plătiți regește! Câți bani primesc Mircea Bravo și Bunica din Chinteni de la o primărie din Transilvania

Plătiți regește! Câți bani primesc Mircea Bravo și Bunica din Chinteni de la o primărie din Transilvania
| Foto: Facebook.com/Mircea Bravo

Vloggerul clujean Mircea Bravo și celebra „Bunică din Chinteni” vor fi remunerați cu aproximativ 50.000 de euro de la primăria municipiului Alba Iulia pentru a promova investițiile făcute cu bani europeni.

Vloggerul Mircea Bravo va primi de la Primăria Alba Iulia 250.000 de lei pentru a realiza un video în care să prezinte cum au fost implementate diverse proiecte în municipiu, proiecte cu finanțare europeană, scrie newsweek.ro.

Scenariul video-ului va fi realizat de Mircea Bravo alături de Primăria Alba Iulia. Banii vin de la Uniunea Europeană, printr-un proiect câștigat la jumătatea anului 2022 de către administrația locală.

Primăria municipiului Alba Iulia a anunțat, sâmbătă, că Mircea Bravo și ”Bunica” vin la Alba Iulia în cadrul proiectului GROW.

Cunoscutul vlogger, cunoscut publicului larg sub numele de Mircea Bravo, se va afla în weekend la Alba Iulia, împreună cu echipa sa (din care nu lipsește «Bunica»), pentru a promova proiectele finanțate de Uniunea Europeană prin politica de coeziune și implementate la nivel local. Mircea Bravo va participa și la evenimente prilejuite de Festivalul Roman Apulum, începând cu ceremonia oficială de deschidere a festivalului, ce va avea loc sâmbătă, 12 august 2023, de la orele 11:00, pe esplanada Catedralei Romano-Catolice.

Proiectul GROW a început la data de 01.10.2022 și are o durată de 12 luni, fiind implementat de către Municipiul Alba Iulia în parteneriat cu Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI) din cadrul Ministerului Educației Naționale. Acest program își propune să crească gradul de informare și conștientizare privind beneficiile și rezultatele proiectelor implementate prin fonduri europene, la nivel regional, în toate țările Uniunii Europene.

Prin GROW va fi realizată și o campanie media de impact pe rețelele de social media (YouTube, Facebook, Tik Tok, Instagram), pentru a asigura o vizibilitate națională a proiectului și atingerea obiectivelor propuse. Prin modul simplu de a comunica și de a ajunge la publicul larg, indiferent de etnie, identitate de gen, vârstă etc, Mircea Bravo va duce mesajul Alba Iuliei unui important public național, fiind așteptate rate mari de audiență și în țările europene cu comunități românești semnificative, contribuind astfel la vizibilitatea internațională a proiectului.

Realizarea acestei campanii media va duce la creșterea gradului de conștientizare a proiectelor implementate de Municipiul Alba Iulia și finanțate de UE prin politica de coeziune la nivel național, evidențiind impactul finanțării nerambursabile asupra dezvoltării locale a orașului și, de asemenea, asupra vieții cetățenilor”, au transmis reprezentanții primăriei Alba Iulia.

Comenteaza