România nu mai promovează litoralul, ci munţi şi mănăstiri. Vezi spotul care rulează pe CNN

România nu mai promovează litoralul, ci munţi şi mănăstiri. Vezi spotul care rulează pe CNN
Litoralul românesc, probabil, pentru prima dată, cedează în faţa altor obiective turistice. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a publicat pe site-ul instituţiei trei spoturi pentru campania de promovare a României ca destinaţie turistică. Spoturile includ monumete istorice, religioase şi zone montane ale ţării.

România promovează munţii şi mănăstirile.  "Avem un brand turistic nou foarte cunoscut, un element care vine în atragerea turiştilor către ţara noastră", a subliniat Elena Udrea, ministrul Turismului. Efectele pozitive ale ieşirii din recensiune se fac simţite, pe fondul situaţiei economice generale. Oamenii, încep să călătorească şi foarte mulţi turişti optează pentru România, a mai afirmat Udrea.

Noul brand turistic naţional face parte dintr-o campanie de promovare, valoarea căreia ajunge la 4.98 milioane de euro. În cadrul campaniei respective, trei posturi de televiziune internaţionale, CNN, Euronews şi, respectiv, Eurosport vor difuza, pe durata unui an întreg, trei spoturi publicitare care pun în valoare cultura, influenţele istorice şi tradiţiile româneşti.

Vezi mai jos spotul general al Campaniei 

Mihaela Ursan

 

Comenteaza