"România stă foarte bine la capitolul idei, dar nu și la valorificarea acestora", spune specialistul în comunicare Cosmin Alexandru

"România stă foarte bine la capitolul idei, dar nu și la valorificarea acestora", a susținut specialistul în comunicare și branding, Cosmin Alexandru, în cadrul primei conferințe marca Inspire.

"România stă foarte bine la capitolul idei, dar nu și la valorificarea acestora", a susținut Cosmin Alexandru, managing partner B&P Brandivia, în cadrul primei conferințe marca Inspire. Specialistul în comunicare a instruit, pornind de la această idee, un grup de oameni de afaceri, în cadrul evenimentului de la Silver Business Center.

Organizatorii și-au propus să prezinte câteva tehnici care nu se încadreză în cursurile clasice de dezvoltare a procesului de comunicare. Un alt obiectiv urmărit, la prima conferință a conceptului, a fost și echilibrul între viața profesională și cea personală.

"Cred că a avea idei este un lucru relativ ușor, una dintre probleme este că avem prea multe, iar acest lucru poate fi la fel de dăunător ca și lipsa lor. În conceptul de business, ideile de valoare sunt cele care pot fi aplicate, care îți schimbă perspectiva, care aduc beneficii clienților", spune Cosmin Alexandru.

Amintim că Inspire este un concept, lansat miercuri la Cluj, care constă în derularea unor programe de educaţie şi dezvoltare personală.

 

Comenteaza