Romtelecom te duce în Asia. Doar pe factură.
- Scris de Alin Golban
- 26 Mai 2011, 01:26
- Eveniment
- Ascultă știrea

Clientul susţine că i s-au inventat convorbiri atât în Uniunea Europeană (UE), cât şi în Asia. El a refuzat să plătească factura până când Romtelecom îi va detalia convorbirile. În loc să se întâmple acest lucru, abonamentul i-a fost suspendat în urmă cu două luni, dar facturile curg în continuare. Clientul s-a adresat la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor (OPC) Cluj, însă reprezentanţii instituţiei i-au spus să depună mai întâi cerere scrisă la Romtelecom, căci se adresase doar verbal reprezentanţilor companiei.
Adrian Tolan din Câmpia Turzii încearcă încă să elucideze misterul unei facturi Romtelecom din luna octombrie 2010. Bărbatul susţine că nu a vorbit peste 220 de minute în zona UE, aşa cum arată factura. "Am o soră care a fost plecată în Italia şi cu care am vorbit la telefon, dar acele convorbiri le-am plătit. Apoi sora s-a întors în ţară, dar mie mi-a venit iar pe factură că am vorbit internaţional de 68 de euro. Mi-au umflat factura. Plus că mai apare că am sunat şi în Asia, ceea ce în nici un caz nu am făcut şi nici n-avea cine din casă", ne-a spus clientul Romtelecom. Acesta a refuzat să plătească factura şi a solicitat prin telefon şi la sediul local al companiei să i se detalieze factura. Pentru că nu s-a întâmplat acest lucru, omul nu a plătit, iar de două luni abonamentul i-a fost suspendat. "Eu de două luni nu mai pot suna, dar tot îmi vin facturi să plătesc abonanamentul", se plânge Tolan. Ultima factură a acestuia, cu tot cu sold, indică suma de 1.164 de lei.
Clientul nemulţumit s-a dus la OPC Cluj, însă instituţia nu a demarat încă o verificare. "Mi-au spus că trebuie să mă adresez în scris la Romtelecom şi doar după ce primesc răspuns să merg la OPC. Până acum i-am sesizat verbal pe cei de la Romtelecom, dar o fac şi în scris dacă trebuie", a spus Tolan. Reprezentanţii biroului PR al Romtelecom au precizat că abonatul Adrian Tolan are facturi restante, care trebuie plătite. "Clientul are numeroase convorbiri telefonice către Italia până în luna ianuarie. La noi nu apare că ar fi cerut detalierea facturilor, nici măcar verbal, căci şi aceste cereri se înregistrează. Este adevărat că apare şi un apel către zona Asia, mai exact în Afganistan, dar este diferenţă de o cifră între prefixul de Italia şi cel de Afganistan, astfel că cel mai probabil a format greşit", au precizat reprezentanţii Romtelecom.
Presa clujeană a relatat săptămâna trecută un alt caz, în care mai mulţi clienţi Romtelecom au primit facturi, deşi nu beneficiau la acea dată de serviciile companiei. Este vorba 150 de săteni din Viştea, care au rămas fără telefonie şi internet timp de două luni din cauză că hoţii au furat cablurile. Reprezentanţii Romtelecom au precizat că oamenilor afectaţi li se va returna valoarea abonamentului pe perioada de nefuncţionare.