Secretul succesului ZIUA de CLUJ

Secretul succesului ZIUA de CLUJ
REALITATEA TV Cluj a sărbătorit, la rândul său, cele 2.000 de numere împlinite de ZIUA de CLUJ. Redactorii ziarului au dezvăluit reţeta succesului, în vreme ce directorul său, Rareş Bogdan, a rememorat cel mai mare succes, dar şi cel mai mare eşec al cotidianului.

Prezent în platoul ştirilor REALITATEA TV Cluj, directorul ZIUA de CLUJ, Rareş Bogdan, a evocat ceea ce el apreciază a fi cel mai mare succes, dar şi cea mai mare nerealizare a ziarului. "Fără campania susţinută a ZIUA de CLUJ - peste 250 de materiale numai pe acest subiect - alături, sigur, de politicienii locali din PDL, PSD, PNL, PRM, UDMR, probabil acum n-am fi avut nici măcar aceşti 52 de km din Autostrada Transilvania", a afirmat acesta.

El a reamintit campania intensă a ziarului, în special în anul 2006, când proiectul părea definitiv blocat. În opinia lui Bogdan, cea mai mare nerealizare a ZIUA de CLUJ este nereuşita blocării fenomenului "blocuri între case". "Am scris enorm şi pe acest subiect, am semnalat o mulţime de nereguli, dar interesele celor care au urâţit faţa Clujului au fost mai puternice", a recunoscut Rareş Bogdan.

Chestionaţi la Clujul în Realitate de Ciprian Aron, redactorii ZIUA de CLUJ au invocat pasiunea, experienţa acumulată de-a lungul celor 2.000 de numere, unitatea, cât şi tinereţea echipei drept secrete ale succesului, dar şi garanţii ale viitorului acestui produs media, realizat de "cea mai bună echipă din presa clujeană".

Comenteaza