Stereotipiile studentului ardelean fac furori pe Facebook

Stereotipiile studentului ardelean fac furori pe Facebook
Replici de agăţat "studenţeşti", stereotipuri şi "dume" cu studenţi. Un tânăr ajuns la a doua facutate în Cluj a înfiinţat o pagină pe Facebook, StudentuArdelean, care a adunat deja peste 11.000 de "like"-uri în doar patru luni.

"Ce faci, pisi? Te fac o lubeniţă?", "Ce faci, păpuşe? Am apă caldă!" sunt doar două dintre "replicile de agăţat" studenţeşti de pe pagina de Facebook.

"Pagina e o culegere de debitări, replici şi invenţii culese sau auzite de pe stradă, sau multe inventate de mine", spune cel care a fondat pagina, Radu (22 ani), student acum la publicitate, la Universitatea "Babeş-Bolyai", care a urmat şi doi ani la facultatea de Calculatoare de la Universitatea Tehnică.


Ce urmăreşte cu această pagină, care a ajuns deja să depăşească numărul de 11.000 de aprecieri, din care jumătate în ultima lună, şi urcă deci în topul paginilor clujene? „Când 10.000 de oameni se adună într-o idee, care totuşi îi mişto, e o chestie; e o mică armată care creşte şi putem face multe chestii împreună, cum ar fi nişte party-uri pe care acum le pun la cale", spune studentul. O singură fotografie dintre cele postate pe pagina de Facebook a adunat, singură, aproape 1.800 de "like"-uri în mai puţin de două săptămâni. Ilustrează cum sunt încheiate cele mai multe conversaţii telefonice în Ardeal: "mno.. vorbim!". "Ştiu că nu-s singurul care încheie o conversaţie telefonică aşa!", scrie Radu în explicaţia caricaturii, care a strâns şi 180 de distribuiri, dar şi 58 de comentarii, între care cea mai mare parte sunt variaţii pe aceeaşi temă: "mno... binie hai că mai vorbim!", "mno.. vorovim!" sau "mno, ne-om vede'". Cum a strâns aproape 1.800 like-uri într-un timp atât de scurt? "Aşa a fost concepută, am stat câţiva ani pe Facebook să văd cum evoluează ideile, de asta mi-a fost atât de uşor să cresc", spune Radu. "În două săptămâni am făcut peste 6.000 de like-uri fără să fac nimic, pentru că s-au "vândut" bine postările. Ideea e că fiecare avem un mod de a încheia o conversaţie telefonică".

Radu a fondat şi alte pagini, care însă nu se bucură de un succes comparabil cu cea care adună stereotipiile studenţeşti sau frumuseţile Clujului. "Au fost proiecte mici, până-ntr-o sută de like-uri; erau pagini pentru şcoală, de atât aveam nevoie ca să-mi ating targetul", spune el.

 

Vezi aici pagina de Facebook

Etichete
Comenteaza