DISTRIBUIE
Când au deschis, în 2007, Janis Club, proprietarii localului erau în căutarea unui “acasă”. Aşa au găsit sloganul clubului: “Locul în care-ţi vine să te muţi!”.
“Acum, «bătrâna» Janis e «locul în care-ţi vine să te distrezi» şapte nopţi pe săptămână şi, oricât de prietenoase ar fi celelalte patru localuri din «lanţul Janis», niciunul nu-mi inspira sentimentul acela iniţial. Asta ne-a motivat şi mai mult să facem Janis Cafe, despre care pot spune că nu e doar cel mai reuşit local făcut de noi, ci şi cel mai «tare» (de gen) pe care l-am văzut vreodată, în singurul sens care contează cu adevărat atunci când e vorba de un astfel de loc: acela de plăcut, de stare de bine”, detaliază Adrian Munteanu, coproprietar al localurilor Janis.
Janis Cafe este, de fapt, un bistro rock café: se poate mânca, se poate bea “studenţeşte” (o bere începe de la 3,9 lei, Ursus, iar până la prânz o cafea, un fresh şi un croissant costă 9,9 lei), se poate asculta (şi vedea, pe proiectoarele din fiecare încăpere) muzică pop-rock, se poate răsfoi presa sau se pot citi şi împrumuta cărţi din varii genuri, care stau aşezate în biblioteca ce se întinde pe un întreg perete al imobilului. “Sau se poate chefui cu stil de Revelion, pentru numai 160 de lei”, precizează Munteanu. “Chiar dacă am îmbinat motive decorative folosite şi în celelalte spaţii şi, în special, în cealaltă cafenea a noastră, Casa Tauffer, Janis Cafe nu e doar cel mai scump (ca investiţie), ci are şi particularităţi semnificative la toate capitolele, de la muzică (jazzul, bluesul şi şansonetele au cam ramas la Tauffer, iar popul, rockul, reggae-ul au “venit” la Janis Cafe fără să existe o delimitare netă) şi până la amenajare/decor”, a punctat coproprietarul.
“I-am spus «Janis», asumându-ne efectele unei confuzii cu clubul, cunoscut prin spiritul şi atmosfera lui, nu prin confort şi eleganţă, din cel puţin două motive: mai întâi, vecinătatea imediată, dar şi notorietatea Janis Club «condamnă», practic, acea adresă, Eroilor 5, pentru mulţi ani la denumirea cu pricina. Apoi, simbolul Janis (Joplin - n.red.) e la fel de potrivit şi elocvent şi pentru o cafenea. Am considerat un clişeu faptul că un «rock-café» trebuie să fie minimalist şi «dur», şi l-am «spart», arătând, cred, că nu există nicio antinomie între rafinament clasic şi rock, mai ales că rock înseamnă şi Pink Floyd, de exemplu, nu doar AC/DC”, a conchis Adrian Munteanu. Acesta a anunţat că, împreună cu asociatul său, Florin Opriş, are în plan deschiderea, în primăvara lui 2011, a unei berării URSUS.
Janis Cafe este, de fapt, un bistro rock café: se poate mânca, se poate bea “studenţeşte” (o bere începe de la 3,9 lei, Ursus, iar până la prânz o cafea, un fresh şi un croissant costă 9,9 lei), se poate asculta (şi vedea, pe proiectoarele din fiecare încăpere) muzică pop-rock, se poate răsfoi presa sau se pot citi şi împrumuta cărţi din varii genuri, care stau aşezate în biblioteca ce se întinde pe un întreg perete al imobilului. “Sau se poate chefui cu stil de Revelion, pentru numai 160 de lei”, precizează Munteanu. “Chiar dacă am îmbinat motive decorative folosite şi în celelalte spaţii şi, în special, în cealaltă cafenea a noastră, Casa Tauffer, Janis Cafe nu e doar cel mai scump (ca investiţie), ci are şi particularităţi semnificative la toate capitolele, de la muzică (jazzul, bluesul şi şansonetele au cam ramas la Tauffer, iar popul, rockul, reggae-ul au “venit” la Janis Cafe fără să existe o delimitare netă) şi până la amenajare/decor”, a punctat coproprietarul.
“I-am spus «Janis», asumându-ne efectele unei confuzii cu clubul, cunoscut prin spiritul şi atmosfera lui, nu prin confort şi eleganţă, din cel puţin două motive: mai întâi, vecinătatea imediată, dar şi notorietatea Janis Club «condamnă», practic, acea adresă, Eroilor 5, pentru mulţi ani la denumirea cu pricina. Apoi, simbolul Janis (Joplin - n.red.) e la fel de potrivit şi elocvent şi pentru o cafenea. Am considerat un clişeu faptul că un «rock-café» trebuie să fie minimalist şi «dur», şi l-am «spart», arătând, cred, că nu există nicio antinomie între rafinament clasic şi rock, mai ales că rock înseamnă şi Pink Floyd, de exemplu, nu doar AC/DC”, a conchis Adrian Munteanu. Acesta a anunţat că, împreună cu asociatul său, Florin Opriş, are în plan deschiderea, în primăvara lui 2011, a unei berării URSUS.
DISTRIBUIE
Comenteaza