Ursus şi Timişoreana se schimbă “la faţă”

Ursus şi Timişoreana se schimbă “la faţă”
Compania Ursus a lansat ieri la Bucureşti campania “Află-ţi echilibrul” de conştientizare a efectelor consumului de alcool în exces.
Prin intermediul site-ului desprealcool.ro campania urmăreşte informarea clienţilor companiei cu privire la efectele consumului de alcool. “Vedeta TV Cabral va avea o pagină pe site, unde va posta de două ori pe săptămână interviuri cu medici, dar şi cu personalităţi care pot forma o opinie publică”, a declarat Diana Klutsch, purtătorul de cuvânt al Ursus. Compania va efectua şi training-uri cu barmanii din mai multe oraşe ale ţării, printre care şi Clujul, pentru a ajuta la prevenirea consumului de alcool în exces. “Etichetele berilor urmează să fie modificate. Ele vor conţine avertismentul «+18 ani» şi adresa site-ului. Acest avertisment e deja prezent la berea Stejar, iar noi lucrăm acum la etichetele pentru berile Timişoreana şi Ursus. De la începutul anului urmează ca cele două sortimente de bere să fie etichetate astfel”, a precizat Klutsch.

Totodată, compania a realizat şi un sondaj de opinie cu privire la gradul de informare al românilor asupra efectelor consumului de alcool în exces. “Sondajul a fost făcut pe un eşantion de 1.868 de persoane, dintre care 27% femei şi 63% bărbaţi. Dintre aceste persoane, 51% au căutat informaţii privind consumul de alcool, iar 49% nu au fost interesaţi de acest subiect”, a declarat profesorul Septimiu Chelcea, de la Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială din Bucureşti.

Comenteaza