Zborul Cluj-Luton, întârziat o zi întreagă din cauza ceţii. Pasagerii acuză că nu au primit mâncare sau apă: „O bătaie de joc”

Zborul Cluj-Luton, întârziat o zi întreagă din cauza ceţii. Pasagerii acuză că nu au primit mâncare sau apă: „O bătaie de joc”
| Foto: getty.com

Zeci de familii, multe dintre ele cu copii, au aşteptat peste 16 ore în Aeroportul Internaţional „Avram Iancu” din Cluj să poată pleca spre Londra – Luton, apoi au plecat, după ce li s-a spus că zborul a fost amânat pentru vineri seara.

Laura Furdui, una dintre pasagere, a declarat, vineri, corespondentului MEDIAFAX, că oamenii nu au primit mâncare sau apă din partea companiei Wizz Air care opera zborul spre Londra-Luton, iar modul în care au fost trataţi înseamnă „mai mult decât o bătaie de joc”.

„Trebuia să decolăm spre Londra – Luton joi la ora 11.30, am ajuns la Aeroportul Cluj cu două ore mai devreme, cu doi copii mici, de 7 luni, respectiv 3 ani. Ne-au făcut îmbarcarea, am predat bagajele de cală, am făcut check-in-ul, după care ne-au scos şi ne-am întors din nou în aeroport, cu toată procedura, de recuperat bagaj, şi am reintrat în ţară. Am stat la coadă pentru reprogramare la zborul care urma să plece la 20,05. Am ieşit din aeroport să mâncăm, din partea companiei nu am primit nici măcar un pahar cu apă, dar nici informaţii nu au fost în stare să ne dea, şi ne-am întors, am repetat procedura de check-in, am predat bagajele de cală, din nou, şi am stat în sala de aşteptare până la 23.30, când ne-au scos din nou, şi am refăcut intrare în ţară. Modul în care am fost trataţi este mai mult decât bătaie de joc, am fost obligaţi să stăm să aşteptăm”, a povestit aceasta.

Laura Furdui a afirmat că în sala de aşteptare erau zeci de familii, multe cu copii mici, dar şi persoane bolnave, care au fost ţinute în aeroport ore întregi fără să primească nimic din partea companiei Wizz Air, fiind oameni care stăteau şi pe jos, deoarece nu mai erau locuri pe scaune.

 „La niciun telefon al companiei nu răspundea nimeni, nici la cele din străinătate, nu am primit nici măcar un pahar cu apă sau un sandwich. Am stat cu copiii nemâncaţi şi nebăuţi. De la controlul de securitate nu ne-au lăsat joi seară să intrăm cu apă sau sucuri pentru copii în sala de aşteptare, le-au aruncat la gunoi. Inclusiv pireul de legume pentru fetiţa de 7 luni, într-un borcănaş, l-au desigilat să ia o mostră, probă biologică, a trebuit să îl arunc odată desfăcut pentru că nu mai e bun. Vom face cerere să primi despăgubiri”, a subliniat Furdui.

Pasagerilor li s-a spus că zborul spre Londra – Luton a fost reprogramat pentru vineri la ora 17.30, după 30 de ore, dar nu există siguranţa că avionul va decola la ora estimată.

Reprezentanţii companiei Wizz Air nu au putut fi contactaţi până la ora transmiterii acestei ştiri.

Comenteaza