Idee din Cluj! Aplicație pentru comandă înainte de a ajunge la restaurant

Idee din Cluj! Aplicație pentru comandă înainte de a ajunge la restaurant

O companie IT din Cluj Napoca dezvoltă o aplicație prin care clienții comandă de pe telefon, înainte de a ajunge în restaurant, astfel, atunci când oamenii ajung la restaurant, mâncarea este gata de servire.

„Lucrăm la dezvoltarea aplicației Flamingo App pentru precomenzi în restaurant pentru a asigura distanțarea socială, punând pe primul loc siguranța clienților.Prin intermediul aplicației pe telefonul mobil, clienții restaurantelor comandă meniul înainte de a ajunge în local, astfel că, atunci când ajung, mâncarea este gata de servire. Interacțiunile cu ospătarii vor fi reduse de la minim șapte la una singură, doar în momenul în care se aduce comanda. Fiecare client își va seta ora rezervării pentru ca restaurantul să aibă timp să se pregătească și numărul de persoane care vor fi la masă”, a spus Ana Neamțu, fondator al firmei de IT, citată de europafm.ro.

Plata comenzii de mâncare se face exclusiv cu cardul din aplicație, pentru a evita contactul cu banii care pot fi purtători ai virusului.

Comenteaza