Care este cel mai sănătos tip de pâine

Care este cel mai sănătos tip de pâine

Pâinea este un aliment care ar trebui să facă parte dintr-o dietă variată și echilibrată.

Ce pâine este cea mai recomandată și care nu ar trebui să fie consumată?

– Pâinea feliată tip french toast este cea mai puțin recomandată din cauza conținutului ridicat de grăsimi, zahăr și aditivi care se adaugă pentru a o menține proaspătă pentru o perioadă mai lungă de timp. Nu ar trebui să fie interzisă, dar pâinea ar trebui consumată în cantități mai mici.

– Pâinea integrală este cea mai răspândită și cea mai bine vândută dintre pâinile integrale, mulți îi spun și pâine neagră, și conține fibre insolubile care favorizează tranzitul intestinal. Este adesea combinată cu făină albă pentru a o face mai ușoară și mai pufoasă. În mod ideal, cel mai bine este să alegeți pâini mai închise la culoare (deci pâine neagră) care conțin o proporție mai mare de făină integrală.

– Pâinea de secară este una dintre cele mai sănătoase pâini, foarte gustoasă și bogată în fibre, fier și vitamine din complexul B. Nu este la fel de pufoasă, deoarece făina de secară este mai grea și aluatul crește mai puțin. Este ideală pentru micul dejun.

– Pâinea cu fulgi de ovăz este foarte gustoasă, este adesea combinată cu făină de grâu, ceea ce o face mai pufoasă și mai umedă, oferă fibre solubile, foarte benefice pentru scăderea colesterolului.

– Pâinea multigrain este o pâine care nu este făcută doar din făină integrală sau din făină de tărâțe, ci conține și o cantitate mare de semințe integrale atât în crustă, cât și în interior. Semințele furnizează fibre, magneziu, fier și vitaminele B.

Este important să citiți cu atenție ingredientele înainte de a cumpăra pâine și să le alegeți întotdeauna pe cele care sunt 100% din făină integrală.

⇒ Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte-ne pe Facebookpe Instagram, pe Youtube și pe LinkedIn

loading...
Comenteaza