Foto Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeala celebrei păpuşi

Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeala celebrei păpuşi
Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeală
Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeală
Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeală
Nebunia Barbie: Firmă de pompe funebre produce deja sicrie roz cu căptuşeală

O firmă de pompe funebre din El Salvador profită de succesul filmului Barbie şi oferă sicrie roz cu căptuşeală cu celebra păpuşă.

Totul este conceput astfel încât să poţi fi fan Barbie până în ziua în care mori - şi chiar şi după aceea, ar fi declarat proprietarul firmei de pompe funebre, cel care a dus la extrem mania Barbie.

Sicriele roz din metal sunt puse în vânzare la o casă funerară din oraşul Ahuachapán, în apropiere de graniţa cu Guatemala.

Dar nebunia care a cuprins America Latină l-a convins să decoreze căptuşeala din pânză a sicrielor cu imagini ale păpuşii, chiar dacă oferea sicrie roz şi înainte de premiera filmului Barbie.

America Latină a adoptat mania Barbie cu tacos şi produse de patiserie de culoare roz, avioane comerciale purtând logo-ul Barbie, reclame politice şi chiar proteste pe tema Barbie, a transmis digi24.ro

"Barbie", care a făcut obiectul unei campanii de marketing intense, s-a impus rapid ca un succes comercial uriaş. Filmul „Barbie”, regizat de Greta Gerwig, a depăşit pragul de un miliard de dolari la nivel mondial, o premieră pentru o femeie regizor, potrivit estimărilor publicate de Exhibitor Relations, scrie spotmedia.ro

Având în rolurile lui Barbie şi Ken pe Margot Robbie şi Ryan Gosling, comedia spune povestea păpuşilor care se aventurează în lumea reală. 

Comenteaza