Video Foto S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid

S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid
S-a inventat rochia lichidă! Show de senzație la Paris cu fotomodelul Bella Hadid

Moment memorabil din istoria modei: Bella Hadid a făcut furori la Paris, în timpul showului Coperni. Fotomodelul a defilat într-o rochie făcută direct pe scenă dintr-un spray care i-a fost pulverizat pe piele în 15 minute. 

Arta și tehnologia s-au îmbinat perfect într-un show de senzaţie la Fashion Week Paris. Fotomodelul Bella Hadid și-a făcut apariția pe podium purtând doar o pereche de bikini, acoperindu-și sânii cu mâinile.

Tânăra de 25 de ani a adoptat poziții elegante în timp ce se lăsa „îmbrăcată” în rochia făcută din spray alb. După ce patru artiști s-au ocupat de creație, rezultatul final a fost unul spectaculos. 15 minute mai târziu Bella Hadid era îmbrăcată într-o creație inovatoare: o rochie albă mulată, cu umerii lăsați și cu decupaj pe picior.

După purtare, rochia poate fi îndepărtată și transformată înapoi într-o soluție, gata de reutilizare. Co-fondatorii Coperni, Sébastien Meyer și Arnaud Vaillant, au lucrat cu Torres și echipa sa de la Centrul de Inovare Bioscience din Londra în ultimele șase luni pentru a dezvolta rochia din spray.

Fabrican este o fibră lichidă, susținută de polimeri, bio polimeri și solvenți ecologici, care se evaporă când sunt suflați peste o suprafață – în cazul de față, peste corpul Bellei Hadid. Torres spune că materialul este asemănător cu pielea întoarsă și poate fi manipulat mai bine decât orice alt material.

Cu această performanţă ambiţioasă, casa Coperni a reuşit să cucerească nu doar publicul prezent la prezentarea sa de modă, ci şi spectatorii de la distanţă. Mulţi internauţi au numit această performanţă „un moment memorabil din istoria modei”.

Comenteaza