Advertorial Afacerea modernă care „ține de cald” portofelelor românilor

Afacerea modernă care „ține de cald” portofelelor românilor

Românii au început deja să câștige frumos din afacerea online ca vânzători Amazon!

Amazon este cea mai mare platformă  din lume ce vinde produse fizice online. Potrivit gizmodo.com, gigantul retailer online are 35 de comenzi în fiecare secundă, ceea ce înseamnă venituri extrem de mari și foarte mulți clienți. Un studiu statista.ro din 2017 arată că Amazon a înregistrat 1,66 miliarde de clienți în toată lumea și un venit de peste 177 miliarde de dolari în anul respectiv.

Mai mult decât atât, Amazon are în dezvoltare serviciul de livrare folosind dronele. Astfel, costul de transport va fi minimizat, iar clienții vor avea satisfacția unei livrări efectuate în 30 de minute sau mai puțin, pe o rază de 12 km distanță de punctele în care vor exista aceste drone. Un lucru cert este că Amazon este în continuă dezvoltare și modernizare. Cei care se bucură de acest succes (în afară de clienți) sunt vânzătorii de pe această platformă. Și nu este vorba doar de străini, ci și de români.

Acesta este business-ul online care are cerințe minime și efecte vizibile, așa cum pot afirma cei care au experiență în acest domeniu, tranerii de la AMZ Academy. Afacerea se face cu o investiție de 5.000 de dolari, care se împarte pe durata a 4 luni, investiție mult mai mică față de celelalte afaceri. Timpul de lucru recomandat este de circa 2-3 ore pe zi timp de 3 luni de zile (până la lansarea produsului). În afară de un laptop/PC și o conexiune la internet, nu este nevoie de nimic altceva, vânzătorii putând lucra din confortul de acasă. Totuși, fiind o afacere, nu trebuie uitată seriozitatea.

Cei 3 traineri români care au o experiență de 2 ani în vânzările pe Amazon au creat un curs Amazon pentru cei ce doresc să își crească veniturile cu această afacere și explică pașii business-ului de vânzător pe Amazon:

Pasul 1- Căutarea produsului

Acesta este pasul care „dă tonul” întregii afaceri. Un produs bine ales poate aduce profit lunar net de 1.000 sau chiar 2.000 de dolari. Se analizează piața (simplu, printr-un soft), astfel încât să se găsească produsul cu potențial. Odată găsit produsul, acesta se analizează în detaliu- greutate preț, review-uri etc.- pentru a decide dacă are potențial real sau trebuie găsit altul ce garantează vânzări.

Produsul trebuie îmbunătățit față de concurență pentru a atrage cât mai mulți clienți. Acest lucru se poate face prin multe metode, cum ar fi oferirea gratuită a unei bucăți de produs sau a unui produs complementar (de exemplu, la 6 pixuri cumpărate, poți oferi 1 creion bonus). Ultima etapă al acestui pas este calcularea profitului, care ar trebui să fie minim 70% din investiție.

Pasul 2- Căutarea Furnizorului, Quality check și Transport

Pentru a vinde produsul, trebuie să cauți un producător al acestuia. Producătorii chinezi sunt cei mai căutați, costul de producție fiind mic, iar calitatea este bună (au trecut vremurile în care aceștia erau cunoscuți pentru produse prost calitative). Căutarea lui se face pe site-ul alibaba.com. De ce aici? Pentru că aici producătorii sunt verificați, deci sunt de încredere.

După găsirea producătorului, pentru a verifica personal calitatea și funcționalitatea sau pentru a solicita modificări ulterioare, se solicită mostre. I se adaugă produsului logo și se creează design-ul ambalajului, care sunt făcute de către un specialist.

Odată ce totul este pus la punct, se negociază final cu producătorul și se plătește comanda tot pe alibaba.com, prin Trade Assurance, modalitatea cea mai sigură de plată. De obicei, se plătește 30% din sumă, restul de 70% se plătește după Quality Check.

De la o firmă independentă, se cere Quality Check- Controlul Calității și se asigură că lotul de produse îndeplinește cerințele calitative. Această etapă este importantă, deoarece se asigură satisfacția cumpărătorilor în ceea ce privește produsul.

La final, se solicită efectuarea transportului aerian China-SUA/UK, acolo unde sunt depozitele Amazon de la care se vinde cel mai mult.

Pasul 3- Listarea produsului

Odată aprobat contul de vânzător de pe Amazon, începe listarea produsului, adică publicarea produsului pe platforma Amazon pentru a fi comandat. Pentru acest lucru, se inserează pozele produsului (de care se poate ocupa un specialist), titlul, descrierea produsului, prețul etc. Foarte important este folosirea keyword-urilor (cuvintelor cheie) potrivite, astfel încât produsul tău să fie găsit de utilizatorii Amazon la o simplă căutare pe site.

Pasul 4- Lansarea și Publicitatea

Acesta este ultimul pas al afacerii. După ce produsul este listat, Amazon te notifică și încep vânzările. Se face promovare prin PPC (Pay Per Click- o metodă de marketing care se plătește doar când publicul dau click pe reclamă)- se setează un buget zilnic, iar Amazon oprește costul din încasări. Se pot folosi și alte metode de marketing, cum ar fi cupoane de reducere, publicitate pe social media (Facebook, Instagram, Twitter etc.). Ulterior, se analizează rapoartele Amazon și se optimizează bugetul PPC pentru rezultate cât mai bune.

Amazon trimite banii din vânzări sellerilor o dată la două săptămâni.

Dacă ești interesat de acest curs Amazon, cei de la AMZ Academy te așteaptă pe site-ul lor, unde poți găsi mai multe informații și datele de contact.

 

 

 

 

Comenteaza