Anunţuri Turda! (P)
- Scris de Ziua de Cluj
- 24 Apr 2015, 15:17
- Mica Publicitate / Anunțuri
- Ascultă știrea

ANUNŢ PENTRU CONCESIONAREA UNUI IMOBIL-CLĂDIRE, PAVILION PRIVIND ORGANIZAREA LICITAŢIEI PUBLICE GINECOLOGIE - SPITALUL MUNICIPAL TURDA PROPRIETATEA PUBLICĂ A MUNICIPIULUI TURDA
Municipiul Turda cu sediul in Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28 , face cunoscut că în ziua de 20.05.2015 , ora 13.00, în sala de protocol a Primăriei Municipiului Turda va avea loc licitaţia publică pentru concesionarea unui imobil-clădire, pavilion ginecologie - spitalul municipal turda în suprafaţa utilă desfăşurată de 1.716 mp,proprietatea publică a municipiului turda.
1.Denumirea imobilului, caracteristici principale: Imobilul cu destinaţia pavilion ginecologie - spitalul municipal turda este situat administrativ în Turda, str.Andrei Mureşanu nr. 12-14 , are o suprafaţă utilă desfăşurată de 1716 mp. aparţine domeniului public al municipiului Turda, situat în intravilanul municipiului, în zona A conform H.C.L. nr.165/28.11.2002
2. În vederea participării la licitaţie ofertanţii vor achiziţiona documentaţia de participare la licitaţie achitând contravaloarea acesteia , în cuantum de 100 lei la casieria centrală sau ghişeele Direcţiei Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Mun.
3. Ofertanţii vor depune pâna la data de 19.05.2015 inclusiv, ora 13.00 urmatoarele
- oferta-angajament ferm care trebuie să conţina informaţii privind ofertantul şi
anexa nr. 1 la oferta angajament;
-declaraţie de participare la licitaţie semnată de ofertant;
-Documente ce dovedesc bonitatea ofertantului şi anume:
Certificat constatator de ultimă ora emis de Registrul Comerţului;
Copie de pe Certificatul de Înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului
Copie de pe actul constitutiv , inclusiv după toate actele adiţionale şi de
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale către toţi creditorii bugetari , prin
prezentarea unui certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent(nu
-Scrisoare de bonitate financiară sau garanţie bancară;
-Declaraţie pe proprie răspundere ca nu se află în reorganizare judiciară sau în
-certificat fiscal care să ateste lipsa datoriilor faţă de bugetul local al
pe certificatul de înregistrare fiscală;
- Copie după documentul care atestă achiziţionarea documentaţiei de participare
-Copie după documentul care atestă plata contravalorii taxei de participare la
4.Documentele enumerate se vor depune într-un plic închis,format A4 pe care se va indica licitaţia publică deschisă pentru care este depusă oferta.
5. Plicul format A4 va conţine şi un plic format B5 pe care se va înscrie numele sau denumirea ofertantului , precum şi domiciliul sau sediul acestuia după caz. Plicul B5 va conţine oferta financiară propriu zisă.
6. Eventualele oferte depuse după data de 19.05.2015 ora 15.00 sunt excluse de la
7. Ofertantul poate fi reprezentat şi prin alte persoane împuternicite în baza unei procuri autentificate la notarul public , care se va anexa la dosar .
8. Preţul minim de pornire al licitaţiei , stabilit conform raportului de evaluare este de 0,66 lei/mp/lună revenind suma de 1132,55 lei/luna pentru întreaga suprafaţă timp de 120 luni, respectiv 339764 lei pentru întreaga perioadă concesionată.
9. Preţul de vânzare adjudecat va fi cel puţin egal cu cel înscris la pct 8 şi se va achita în rate lunare egale +T.V.A.. La începutul anului calendaristic , suma ramasă de plată se va indexa cu indicele de inflaţie. Plata se va face în rate lunare egale, pâna în ultima zi lucratoare a lunii pentru care se face plata. După această dată se percep majorari de întarziere, în cuantum de 0,1% pentru fiecare zi întarziere.
10. Formularele tipizate în vederea întocmirii dosarului de participare la licitaţie şi clarificări se pot obţine de la Serviciul Evidenţa Patrimoniu şi GIS din cadrul Primăriei Mun. Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam 25.
ANUNŢ PENTRU CONCESIONAREA UNUI IMOBIL TEREN ÎN SUPRAFAŢĂ DE 548 MP PRIVIND ORGANIZAREA LICITAŢIEI PUBLICE PROPRIETATEA PUBLICĂ A MUNICIPIULUI TURDA.
Municipiul Turda cu sediul în Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28 , face cunoscut că în ziua de 20.05.2015, ora 13.00, în sala de protocol a Primăriei Municipiului Turda va avea loc licitaţia publică pentru concesionarea unui imobil teren proprietatea publică a Municipiului
1.Denumirea imobilului, caracteristici principale: Imobilul situat administrativ în Turda, str.Livezilor, fn reprezintă o parcela de teren cu suprafaţa de 548 mp ce aparţine domeniului public al municipiului Turda, situat în intravilanul municipiului, în zona C conform H.C.L. Imobilul teren este identificat cu nr. top 3995/17/9/1/3; 3995/17/10/1/3; 3995/24/1/1/3 şi va fi concesionat în vederea construirii unei locuinţe unifamiliale.
2. În vederea participării la licitaţie ofertanţii persoane fizice sau juridice vor achiziţiona documentaţia de participare la licitaţie achitând contravaloarea acesteia , în cuantum de 100 lei la casieria centrală sau ghiseele Direcţiei Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Mun. Turda .
3. Ofertanţii vor depune până la data de 19.05.2015 înclusiv, ora 13.00 următoarele
- oferta-angajament ferm care trebuie să conţină informaţii privind ofertantul şi anexa nr. 1
-declaraţie de participare la licitaţie semnată de ofertant;
-Documente ce dovedesc bonitatea ofertantului şi anume:
Certificat constatator de ultimă oră emis de Registrul Comerţului;
Copie de pe Certificatul de Înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului;
Copie de pe actul constitutiv , inclusiv dupa toate actele adiţionale şi de pe
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale catre toţi creditorii bugetari , prin prezentarea
unui certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent(nu mai vechi de 30 zile)
-Scrisoare de bonitate financiară sau garanţie bancară;
-Declaraţie pe proprie răspundere că nu se afla în reorganizare judiciară sau în faliment;
-certificat fiscal care să ateste lipsa datoriilor faţă de bugetul local al Municipiului Turda;
- Copie după documentul care atestă achiziţionarea documentaţiei de participare la licitaţie
-Copie după documentul care atestă plata contravalorii taxei de participare la licitaţie în sumă
4.Documentele enumerate se vor depune într-un plic inchis,format A4 pe care se va indica licitaţia publică deschisă pentru care este depusă oferta.
5. Plicul format A4 va conţine şi un plic format B5 pe care se va înscrie numele sau denumirea ofertantului , precum şi domiciliul sau sediul acestuia după caz. Plicul B5 va conţine oferta financiară propriu zisă.
6. Eventualele oferte depuse după data de 19.05.2015 ora 15.00 sunt excluse de la licitaţie.
7. Ofertantul poate fi reprezentat şi prin alte persoane împuternicite în baza unei procuri autentificate la notarul public , care se va anexa la dosar .
8. Preţul minim de pornire al licitaţiei , stabilit conform raportului de evaluare este de 1 leu/mp/lună , valoare care nu conţine T.V.A.
9. Preţul de vânzare adjudecat va fi cel puţin egal cu cel înscris la pct 9 şi se va achita în rate lunare egale, de la data întocmirii contractului de vânzare cumparare. La începutul anului calendaristic, suma rămasă de plată se va indexa cu indicele de inflaţie. Plata se va face în rate lunare egale, pâna în ultima zi lucrătoare a lunii pentru care se face plata. După această dată se percep majorari de întarziere, în cuantum de 0,1% pentru fiecare zi intârziere. certificatul de înregistrare fiscală; Concesionarea terenului se va face pentru perioada de 49 ani cu posibilitatea de prelungire
10. Formularele tipizate în vederea întocmirii dosarului de participare la licitaţie şi clarificări se pot obţine de la Serviciul Evidenţa Patrimoniu şi GIS din cadrul Primăriei Mun. Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam 25.
ANUNŢ PENTRU INCHIRIEREA UNUI SPAŢIU ÎN SUPRAFAŢĂ DE 30 MP PRIVIND ORGANIZAREA LICITAŢIEI PUBLICE PROPRIETATEA PUBLICĂ A MUNICIPIULUI TURDA
Municipiul Turda cu sediul în Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28 , face cunoscut că în ziua de 20.05.2015 , ora 13.00, în sala de protocol a Primăriei Municipiului Turda va avea loc licitaţia publică pentru închirierea unui spaţiu în suprafaţă de 30 mp proprietatea publică a
1.Denumirea imobilului, caracteristici principale: Imobilul cu destinaţia spaţiu comercial produse alimentare este situat administrativ în Turda, str.Pţa Republicii, nr. 28 , are o suprafaţă de 30 mp. aparţine domeniului public al municipiului Turda, situat în întravilanul municipiului, în zona A conform H.C.L. nr.165/28.11.2002.
2. În vederea participării la licitaţie ofertanţii vor achiziţiona documentaţia de participare la licitaţie achitând contravaloarea acesteia , în cuantum de 100 lei la casieria centrală sau ghişeele Direcţiei Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Mun. Turda .
3. Ofertanţii vor depune până la data de 19.05.2015 inclusiv, ora 15.00 urmatoarele acte:
- oferta-angajament ferm care trebuie să conţină informaţii privind ofertantul şi anexa nr. 1
-declaraţie de participare la licitaţie semnată de ofertant;
-Documente ce dovedesc bonitatea ofertantului şi anume:
Certificat constatator de ultimă ora emis de Registrul Comerţului;
Copie de pe Certificatul de Înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului;
Copie de pe actul constitutiv , inclusiv după toate actele adiţionale şi de pe
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale catre toţi creditorii bugetari , prin prezentarea
unui certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent(nu mai vechi de 30 zile).
-Scrisoare de bonitate financiară sau garanţie bancară;
-Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în reorganizare judiciară sau în faliment;
-certificat fiscal care să ateste lipsa datoriilor faţă de bugetul local al Municipiului Turda;
certificatul de înregistrare fiscală;
- Copie după documentul care atestă achiziţionarea documentaţiei de participare la licitaţie
-Copie după documentul care atestă plata contravalorii taxei de participare la licitaţie în sumă
4.Documentele enumerate se vor depune într-un plic închis,format A4 pe care se va indica licitaţia publică deschisă pentru care este depusă oferta.
5. Plicul format A4 va conţine şi un plic format B5 pe care se va înscrie numele sau denumirea ofertantului , precum şi domiciliul sau sediul acestuia după caz. Plicul B5 va conţine oferta
6. Eventualele oferte depuse după data de 19.05.2015 ora 15.00 sunt excluse de la licitaţie.
7. Ofertantul poate fi reprezentat şi prin alte persoane împuternicite în baza unei procuri autentificate la notarul public , care se va anexa la dosar .
8. Preţul minim de pornire al licitaţiei , stabilit conform raportului de evaluare este de 10,41 lei/mp/lună preţ care nu include T.V.A.
9. Preţul de vânzare adjudecat va fi cel puţin egal cu cel înscris la pct 8 şi se va achita în rate lunare egale +T.V.A.. La începutul anului calendaristic , suma ramasă de plată se va indexa cu indicele de inflaţie. Plata se va face în rate lunare egale, până în ultima zi lucratoare a lunii pentru care se face plata. După această dată se percep majorări de întârziere, în cuantum de 0,1% pentru
10. Formularele tipizate în vederea întocmirii dosarului de participare la licitaţie şi clarificări se pot obţine de la Serviciul Evidenţa Patrimoniu şi GIS din cadrul Primăriei Mun. Turda, str. Pţa 1
ANUNŢ PENTRU VÂNZAREA UNUI IMOBIL TEREN ŞI CONSTRUCŢIE PRIVIND ORGANIZAREA LICITAŢIEI PUBLICE PROPRIETATEA PRIVATĂ A MUNICIPIULUI TURDA
Municipiul Turda cu sediul în Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28 , face cunoscut că în ziua de 20.05.2015 , ora 13.00, în sala de protocol a Primăriei Municipiului Turda va avea loc licitaţia publică pentru vânzarea unui imobil teren şi construcţie proprietatea privată a Municipiului Turda.
1. Denumirea imobilului, caracteristici principale: Imobilul situat administrativ în Turda, str.Nicolae Iorga, nr. 22 reprezintă o parcela de teren cu suprafaţa de 488,89 mp ce aparţine domeniului privat al municipiului Turda, situat în intravilanul municipiului, în zona B conform H.C.L. nr.283/18.12.2006 şi o construcţie în Imobilul teren este înscris în CF nr. 58343 Turda, cu nr. cad 58343, având destinaţia teren intravilan cu suprafaţa totală de 612 mp. proprietatea tabulară a
2. În vederea participării la licitaţie ofertanţii vor achiziţiona documentaţia de participare la licitaţie achitând contravaloarea acesteia , în cuantum de 500 lei la casieria centrală sau ghişeele Direcţiei Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Mun.
3. Ofertanţii vor depune până la data de 19.05.2015 inclusiv, ora 15.00
- oferta-angajament ferm care trebuie să conţina informaţii privind ofertantul şi
anexa nr. 1 la oferta angajament;
-declaraţie de participare la licitaţie semnată de ofertant;
-Documente ce dovedesc bonitatea ofertantului şi anume:
Certificat constatator de ultimă oră emis de Registrul Comerţului;
Copie de pe Certificatul de Înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului
Copie de pe actul constitutiv , inclusiv după toate actele adiţionale şi de
- Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale către toţi creditorii bugetari , prin
prezentarea unui certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal competent(nu
-Scrisoare de bonitate financiară sau garanţie bancară;
-Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în reorganizare judiciara sau în
-certificat fiscal care să ateste lipsa datoriilor faţă de bugetul local al
- Copie dupa documentul care atestă achiziţionarea documentaţiei de participare
-Copie după documentul care atestă plata contravalorii taxei de participare la
-Copie după documentul care atestă depunerea garanţiei de participare la licitaţie ,
adică 5% din valoarea totală minimă a vânzării . Plata se va face la casieria
centrală sau ghişeele Direcţiei Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Mun. Turda.
Ofertantul va pierde garanţia de participare la licitaţie în cazul în care se va
retrage după ce Comisia de Licitaţii va lua cunoştinţă de oferta financiară a
pe certificatul de înregistrare fiscală;
4.Documentele enumerate se vor depune într-un plic închis,format A4 pe care se va indica licitaţia publică deschisă pentru care este depusă oferta.
5. Plicul format A4 va conţine şi un plic format B5 pe care se va înscrie numele sau denumirea ofertantului , precum şi domiciliul sau sediul acestuia după caz. Plicul B5 va conţine oferta financiară propriu zisă.
6. Eventualele oferte depuse după data de 19.05.2015 ora 15.00 sunt excluse de la
7.In cazul ofertelor financiare aflate sub valoarea preţului de pornire al licitaţiei , Comisia de licitaţii va lua act de ele , fiind luate în considerare doar pentru o eventuală negociere directă, dacă se va ajunge la această situaţie.
8. Ofertantul poate fi reprezentat şi prin alte persoane împuternicite în baza unei procuri autentificate la notarul public , care se va anexa la dosar .
9. Preţul minim de pornire al licitaţiei , stabilit conform raportului de evaluare este de
72440 lei , valoare care conţine T.V.A.
10. Preţul de vânzare adjudecat va fi cel puţin egal cu cel înscris la pct 9 şi se va achita în rate lunare egale, timp de 36 luni de la data întocmirii contractului de vânzare cumpărare. La începutul anului calendaristic , suma ramasă de plată se va indexa cu indicele de inflaţie. Plata se va face în rate lunare egale, până în ultima zi lucrătoare a lunii pentru care se face plata. După această dată se percep majorari de întarziere, în cuantum de 0,1% pentru fiecare zi întarziere.
11. Formularele tipizate în vederea întocmirii dosarului de participare la licitaţie şi clarificări se pot obţine de la Serviciul Evidenţa Patrimoniu şi GIS din cadrul Primăriei Mun. Turda, str. Pţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam 25.
PRIMAR
TUDOR ŞTEFĂNIE