Tulemod aduce toamna aceasta în România serviciul de ecommerce Atelier lansat în SUA (P)

Tulemod aduce toamna aceasta în România serviciul de ecommerce Atelier lansat în SUA (P)
Într-o piaţă în care magazinele online oferă aceleaşi produse, o experienţă plăcută de shopping de ultima generaţie, elimină linia fină de demarcație dintre tehnică şi modă. Inovațiile recente legate de căutarea după imagine, algoritmii care învață preferințele utilizatorilor și comunitățile de fashion din ce în ce mai dedicate, care populează rețele precum Pinterest sau Fancy, transformă siteurile de e-
commerce în unelte practice, mai mai evoluate decât cele de acum 5 ani. Iată de ce brandurile din online, focusate pe inovaţie şi tehnologie, necesită o abordare proaspătă.

Aplicaţia americană, Atelier, recreeză avataruri 3D, oferă body-modeluri realiste şi promite să optimizeze stocurile prin analiză bazei de date. Aceasta va redefini modului în care utilizatorii, designerii şi retailerii interacționează în online, schimbând decisiv cursul evolutiv al modei secolului XXI.

Produsul este propulsat pe piața românească de Tulemod, o companie start up 100% românească, specializată în servicii digitale de fashion interactiv, a căror fondatori, Daniela Florescu şi Bogdan Pintea, sunt stabiliți în Silicon Valley, având însă departamente de cercetare şi dezvoltare atât în Seattle cât şi în Cluj-Napoca. CTO Dr. Radu Orghidan este clujeanul care va prezenta în cadrul Hotspot Fashion aplicația lansată în premieră în cadrul Salonului Romanian Fashion Trends & Brands, ediţia din 2014. Aceasta este în prezent găzduită online pe Molecule-f.

Atelier va implica utilizatorii în procesul decizional oferind distribuitorilor un model bazat pe cerere.

Distribuitorii online se confruntă cu blocarea unor sume de ordinul miliardelor în stocuri. Deşi furnizarea produselor către distribuitori este bine reglată, informaţiile referitoare la cererea reală sunt incomplete din cauza lipsei datelor asupra nevoilor şi dorinţelor utilizatorilor.

Aplicaţia permite designerilor şi brandurilor să creeze mostre care sunt modelate şi încărcate în baza de date a aplicaţiei. Utilizatorul are posibilitatea de a-şi distribui imaginea prin intermediul Facebook, Twitter sau Pinterest, oferind profesioniştilor date şi statistici în timp real ce vor fi folosite la previziunea tendinţelor. Datele extrase din comportamentul clienţilor ajută la stimularea pieţei pentru receptarea noilor creaţii. Astfel, se minimizează riscul investiţiei în producerea acestora şi se maximizează beneficiile oferind informaţii despre poziţionarea brandului şi preferinţele utilizatorilor.

Avataruri 3D, Body-model realist

O altă direcţie de dezvoltare pentru magazinele online care vând haine, poate fi cabina de proba virtuală. Aplicaţia Atelier oferă un nou mediu de prezentare, diferit de cel de până acum, care înfăţişează avatarul realist al bloggerului de modă, Ana Morodan, că manechin care probează haine. Utilizatorul poate vizualiza ţinută în mişcare sau poate deschide conversaţii cu prietenii pe reţelele de socializare.

În Cluj, în cadrul conferinţei unice în ţară, dedicată segmentului de fashion e-commerce, Hotspot fashion, ediţia fashion meets tech, participanţii vor descoperi beneficiile pe care le poate aduce această aplicaţie atât designerilor, cât şi retailerilor online cu stocuri mari. Radu Orghidan va dezvălui date şi statistici care vorbesc despre preferinţele clienţilor, aflate din activitatea generată de utilizatori.

Pentru următoarele versiuni echipa Tulemod promite să dezvolte şi algoritmi de recomandare a produselor. De asemenea, aplicaţia disponibilă deocamdată doar în App Store va avea în viitor şi o versiune de Android.

În dată de 30 octombrie, pe lângă această aplicaţie, participanţii vor avea ocazia să asculte şi alţi speakeri ce vin din UK, Bucureşti şi Cluj: Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa, Head of Customer Service Fashiondays, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Liana Martin, autor cărţi şi fashion editor fashionandbeauty.ro, Mirela Bucovicean, owner Molecule-f, Alina Ceușan, lifestyle blogger, Andreea Belţic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Programul poate fi consultat pe http://hotspotfashion.ro, unde se pot face şi înregistrările.

 

Comenteaza