Strategia USL pentru Clujul turistic

 Strategia USL pentru Clujul turistic
Site-uri multilingve de promovare, magazine de suveniruri, parkinguri subterane “în tot oraşul”, flori pe stâlpi, mall cultural, ghizi instruiţi şi baza pe voluntari sunt doar câteva dintre ideile USL de atragere a turiştilor în municipiu şi în judeţ.

Programul USL de atragere a turiştilor a fost prezentat de vicepreşedintele PSD Cluj, Aurelia Cristea, şi de preşedintele TSD Cluj, Gabriel Oniga. Ei au considerat esenţială şi mult amânata creare a brandului municipiului, pentru care au propus o licitaţie la care să participe firme specializate, dar şi implicarea clujenilor prin dezbateri publice. Mai multe puncte de informare turistică, parcări mari la marginea oraşului, introducerea Cluj Arena în circuitul turistic ("că din fotbal nu încasează cât ar trebui, datorită nivelului fotbalului de la noi", a comentat Cristea).

Reprezentanţii USL au mai propus promovarea produselor autohtone cu ajutorul unor "certificate de autenticitate", care să garanteze că acele produse au fost fabricate în Cluj. "Nu suntem un oraş turistic, tocmai de aceea trebuie încurajat turismul de nişă, în special turismul medical, turismul de afaceri şi turismul cultural", a afirmat Cristea. La rândul său, Oniga a susţinut că aplicarea programului USL n-ar costa foarte mult. "Multe dintre obiectivele acestui program există, trebuie doar puse în valoare. În plus, trebuie valorificat voluntariatul, prin oferirea cadrului în care să activeze cei care în timpul liber sunt dispuşi la activităţi voluntare", a explicat Oniga.

 

Comenteaza