Campanie cu frâna de mână trasă VIDEO

Campanie cu frâna de mână trasă VIDEO
Ajunsă aproape la jumătate, campania electorală de la Cluj se desfăşoară cu frâna de mână trasă. Sociologii cred că apatia este generată şi de lipsa de soluţii pe placul electoratul din programele candidaţilor.

La o privire de ansamblu, Clujul nu arată ca şi cum s-ar pregăti de alegeri. Deşi campania electorală a ajuns aproape la jumătate, nici urmă de obişnuitele bannere, mash-uri şi alte suporturi electorale care altădată pictau oraşul în culorile competitorilor politici.

Doar corturile de campanie ale principalelor forţe politice, PDL şi USL, în care primii oferă clasicele pixuri şi brichete, iar ceilalţi măsoară tensiunea şi glicemia, animă strada. Apatia este resimţită şi de clujeni, dar nu neapărat ca un lucru rău.

Sociologul Ioan Hosu apreciază că anul acesta campania electorală a migrat spre mediul on-line.

Lipsa agresivităţii în campania electorală poate fi generată şi de lipsa de mesaj a competitorilor, cred specialiştii.

Totuşi, analiştii politici anticipează că, în ultimele zece zile de campanie, lupta electorală va creşte în intensitate.

Reporter: Valentin Mălăescu
Imagine: Cristian Rus

Comenteaza