Rareș Bogdan, atac dur la adresa CNAIR: “Este un cuib de incompetenți! Cine plătește pentru Lugoj-Deva, noi?”

Rareș Bogdan, atac dur la adresa CNAIR: “Este un cuib de incompetenți! Cine plătește pentru Lugoj-Deva, noi?”
| Foto: API

Europarlamentarul PNL, Rareș Bogdan, îi cere ministrulului Transporturilor, Răzvan Cuc, “să dea socoteală” pentru neconformitățile apărute pe un lot al autostrăzii Lugoj – Deva, care ar putea impune demolarea parțială a șoselei de mare viteză.

După ce în presă a apărut informația că fisura de 15 metri lungime apărută pe lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva ar putea impune demolarea parțială a tronsonului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva, Rareș Bogdan, arată cu degetul spre CNAIR și se întreabă cine va plăti pentru situația creată.

“Domnule Cuc, veți da socoteală!! Dacă se confirmă, cineva trebuie dat urgent pe mâna Justiției, asistăm la un dezastru cu repetiție!! CNAIR este un cuib de incompetenți, să nu le spun altfel! Cine plătește pentru Lugoj-Deva, noi?? Alte sute de milioane?", a scris europarlamentarul pe Facebook.

Europarlamentarul PNL "îl somează" pe ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, să spună de câte ori au fost raportate nereguli și de câte ori a fost informat Inspectoratul de Stat în Construcții despre acestea, afirmând și că la CNAIR sunt aceeași "indivizi" de 10 ani, dintre care puțini sunt ingineri de drumuri și poduri.

"Domnule Cuc, vă somez să ne spuneți câte, dintre rapoartele zilnice pe care le trimite consultantul, au semnalat neconformități, de câte ori a fost informat Inspectoratul de Stat în Construcții etc. Potrivit contractului, consultantul e obligat să trimită lunar la Companie aceste rapoarte, în care să semnaleze situațiile deosebite „de orice natură”.
De 10 ani, CNAIR are la conducere aceiași indivizi care se rotesc deasupra a miliarde de lei ca niște vulturi grași. Prezentam într-o emisiune un raport devastator despre salariile, neregulile, familiile și drenarea banilor din CNADNR, unde sub 5% dintre angajați erau, la vremea respectivă (cred că acum 3 ani) ingineri de drumuri și poduri.
CINE PLĂTEȘTE??
Unde sunt anchetele penale??
Îmi spun oameni din companie că nici n-o să văd anchete prea curând, deoarece Iorga Moraru este adjunct la secția SS și are soțul plantat șef de direcție Juridică la Regionala București, după ce a fost șeful Direcției Contencios al CNADNR, adică omul care formula puncte de vedere în contractele cu constructorii. Același soț, spun oamenii, a fost uns șef la presiunile lui Mina, șeful CJ Giurgiu, finul și asociatul lui Bădălău.

...Și noi dăm comisarul pe Transporturi??”, întreabă Rareș Bogdan în finalul postării. 

Comenteaza