Anunț licitație - Apele Române închiriază un teren în Gilău

Anunț licitație - Apele Române închiriază un teren în Gilău

Administrația Națională „Apele Române”, scoate la licitație pentru închiriere, prin Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa, un teren din comuna Gilău.

Administrația Națională „Apele Române” prin Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa cu sediul în Cluj-Napoca, str. Vânătorului nr. 17, județul Cluj, cod poştal 400213, tel. 0264 - 433028, fax 0264 - 433026, e-mail: apecj@dast.rowater.ro, C.I.F. RO 42066043, anunță organizarea de licitații publice în conformitate cu O.U.G. nr. 57/2019 și H.G. nr. 183/2020 cu modificările și completările ulterioare. Persoane de contact: economist Gabriela Varian și inginer Elena Ramona Trașcă.

Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:

Închirierea prin licitaţie publică a bunului imobil care aparține domeniului public al statului român și aflat în administrarea Administrației Nationale "Apele Române" – Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa, cuveta lac Acumulare Gilău, S = 374 mp, C.F. 56021, U.A.T. Gilău, județul Cluj, amplasare construcții provizorii, conform temeiului legal: O.U.G. nr.57/03.07.2019, art.332-333 și H.G. nr.183/10.03.2020 cu modificările și completările ulterioare, poziția 35.

Bunurile imobile care fac obiectul procedurii de licitație publică deschisă cu ofertă în plic închis, fac parte din anexa la H.G. nr. 183 din 10.03.2020 cu modificările și completările ulterioare, poziția 35.

Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini care cuprinde atât condițiile de participare cât și descrierea succintă a bunului imobil.

Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: în urma unei solicitări scrise, persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar pe format hârtie.

Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: biroul Mecanism Economic și Sinteze Economice, telefon 0264/433.028 interior 141 sau 109.

Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ: documentația de atribuire în valoare de 22 lei se achită la casieria instituției sau cu O.P. prin bancă,  cod IBAN RO88TREZ 2165 0220 1X03 9127, Trezoreria Cluj.

Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.02.2024 ora 15,00.

Informații privind ofertele

Data-limită de depunere a ofertelor: 04.03.2024 ora 15,00.

Adresa la care trebuie depuse ofertele: Administrația Bazinală de Apă Someș – Tisa, strada Vânătorului nr. 17, Cluj-Napoca județul Cluj, la secretariatul instituției.

Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depune într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior care  va conține pe lângă documentele solicitate prin caietul de sarcini și plicul interior care va cuprinde oferta economică.

Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: ședințele publice de deschidere a ofertelor se vor desfășura la sediul Administrației Bazinale de Apă Someș – Tisa, în data de 05.03.2024 începând cu ora 10,00.

Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Cluj cu sediul în municipiul Cluj-Napoca, Calea Dorobanților nr. 2 – 4, județul Cluj, telefon 0264/596.111; 0264/431.908, adresa de e-mail: tr-cluj-reg@just.ro.

Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 08.02.2024. 

Comenteaza