Axes Software ajută la reducerea cheltuielilor afacerii

Axes Software ajută la reducerea cheltuielilor afacerii

În lumea afacerilor de astăzi, reducerea cheltuielilor printr-o planificare flexibilă și un control riguros al alocării resurselor disponibile sunt esențiale pentru succesul pe termen lung. 

Ca să vă îmbunătățiți strategia financiară și să economisiți resurse, aveți nevoie de diverse soluții software și hardware care asigură managementul eficient al segmentelor lanțului de aprovizionare (Supply Chain Management). Vă prezentăm în continuare avantajele colaborării cu Axes Software, companie românească, cu o experiență de aproape 20 de ani în domeniul furnizării unor astfel de soluții.

Planificarea optimă a bugetului prin personalizare, predictibilitate, scalabilitate

Beneficiați de aplicații software complexe de tip MES, WMS, TMS, POD, PMS (și nu numai), cu scopul de a oferi un grad înalt de automatizare a fluxurilor de mărfuri și servicii din cadrul companiilor cu diferite profile de activitate precum: producție, 3PL, curierat, distribuție, sănătate, HoReCa, comerț (lanțuri de magazine, supermarketuri etc) și e-commerce. Aplicațiile realizate de Axes Software asigură o colaborare strânsă între diferitele departamente ale companiei, pentru a asigura o planificare eficientă și oportunități de economisire în vederea reducerii costurilor. Astfel se poate realiza personalizarea planificării în funcție de obiectivele strategice ale companiei.  Soluțiile informatice de la Axes Software oferă funcționalități avansate de planificare a activității, de simulare a costurilor prin scenariile what-if, sau de vizualizare KPI (indici cheie de performanță). Aceste funcționalități ajută, direct, la identificarea oportunităților de economisire a resurselor și, indirect, la îmbunătățirea procesului de planificare bugetară. Mai mult, vă asigură accesul în timp real la datele operaționale necesare pentru monitorizarea performanței activității și ajustarea rapidă a strategiilor, inclusiv cea financiară, pentru a răspunde la schimbările din mediul de afaceri. 

Reducerea cheltuielilor și creșterea eficienței afacerii prin aplicații Axes Software

Consultanța de specialitate acordată de Axes Software și soluțiile de management logistic digital puse la dispoziție de această firmă ajută companiile să identifice și să elimine operațiunile care nu aduc valoare adăugată afacerii.. Acest lucru se realizează prin instrumente de monitorizare și îmbunătățire a proceselor interne, care impun utilizarea mai eficientă a resurselor și, în consecință, reducerea cheltuielilor.

Modulele de tip Dashboard KPI ale aplicațiilor permit analiza detaliată atât a activităților, cât și a cheltuielilor, în funcție de indicatorul cheie de performanță selectat. Managerii pot astfel să evalueze diferite scenarii de economisire, să aleagă cele mai bune strategii de minimizare a costurilor și de monitorizare a progresului în funcție de obiective și să adopte măsuri de rezolvare a provocărilor descoperite.

Unele companii au reușit să își reducă cheltuielile de operare cu 25% prin implementarea unor soluții software moderne. Analiza proceselor de lucru permite identificarea zonelor de ineficiență, iar automatizarea fluxurilor prin intermediul aplicațiilor pentru logistică ale Axes Software reduce timpul alocat proceselor de planificare a activităților. De asemenea, ajustarea rapidă a programelor (de transport, de producție) și optimizarea procesului de alocare a resurselor au contribuit la reducerea costurilor (operaționale, de producție etc.). Prin analiza mai detaliată a cheltuielilor și a performanței proiectelor, companiile au găsit și alte oportunități de investiții mai profitabile și și-au redirecționat o parte dintre resursele financiare economisite către acestea.

În general, companiile își îmbunătățesc comunicarea și colaborarea între departamente prin utilizarea aplicațiilor Axes Software integrate în sistemul de soluții pe care le utilizează deja. Interconectarea unei soluții WMS cu una ERP asigură un control mai precis al stocurilor și transferul de date esențiale pentru monitorizarea cheltuielilor și a veniturilor. Prin abordarea centralizată și transparentă, angajații din departamentele implicate (financiar, depozit, vânzări) pot accesa informațiile relevante și colabora mult mai bine. Noua abordare integrată contribuie la reducerea cheltuielilor și reconfigurarea organizațională pe criterii de eficiență.

Soluțiile informatice create și perfecționate permanent de echipa Axes Software au module de raportare care asigură o mai bună înțelegere a performanței financiare, îi ajută pe manageri să identifice mult mai repede sursele de pierderi și să  maximizeze profitul companiilor lor.

Aceste exemple ilustrează modul în care Axes Software vă poate ajuta în reducerea cheltuielilor și îmbunătățirea performanței de business. Dacă doriți să implementați aplicațiile Axes Software în afacerea dumneavoastră, specialiștii Axes Software vă stau la dispoziție. Veți stabili împreună care sunt obiectivele și nevoile specifice și importante din punct de vedere logistic ale afacerii. Veți dezvolta o strategie personalizată de implementare a sistemelor de planificare producție și monitorizare execuție, de management al depozitelor și stocurilor, de gestionare a distribuției, curieratului și logisticii, de perfecționare a livrării coletelor și mărfurilor, de gestionare a ambalajelor returnabile.

Etichete
Comenteaza