Răspunsul Iulius Mall după controalele ANPC din 11 ianuarie: Problemele au fost rezolvate /„Dezinfectăm și deratizăm food court-ul de patru ori pe lună”

Răspunsul Iulius Mall după controalele ANPC din 11 ianuarie: Problemele au fost rezolvate /„Dezinfectăm și deratizăm food court-ul de patru ori pe lună”

„Miercuri seară, 11 ianuarie 2023, s-a desfășurat un control al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Cluj în food court Iulius Mall, în urma căruia au fost identificate o serie de nereguli. Dispozițiile şi recomandările au fost implementate în cel mai scurt timp de către operatori, conform rezultatelor controlului, astfel că la recontrolul din 12 ianuarie autoritățile abilitate au constatat remedierea acestora.

Ne cerem scuze clienților, care se bucură de serviciile Iulius Mall Cluj, știind că prioritatea noastră este să le oferim experiențe la cele mai înalte standarde, cu respect pentru ei,
pentru sănătatea și siguranța lor”, au declarat reprezentanții Iulius Mall Cluj-Napoca, într-un punct de vedere ofical transmis ZIUA DE CLUJ.

„Dezinsectăm, dezinfectăm și deratizăm zona food court de patru ori pe lună”

Aceștia au mai adăugat faptul că sunt foarte atenți în ceea ce privește normele sanitare de igienă în zona de food court și dezinfectează de patru ori pe lună, însă apar neconformități care nu depind de activitatea Iulius Mall.

„În ultimele luni, Iulius Mall Cluj a efectuat numeroase acțiuni în direcția optimizării activității, în special pe direcția sanitară, atât pentru zonele comune, cât și împreună cu operatorii, program de investiții pe care îl continuăm și în această perioadă. Demersurile sunt în completarea respectării normelor sanitare şi de igienă prevăzute de legislația în vigoare, cărora le acordăm în continuare o atenție maximă, precum operațiuni de dezinsecție, dezinfecție și deratizare cu o frecvență sporită, de patru ori pe lună, în zona de food court, incluzând spațiile operatorilor, sala de mese, grupurile sanitare din proximitate și alte spații
comune; operațiuni zilnice de curățenie și degresare, atât pe spațiile comune, cât și de fiecare operator în parte; respectarea etapelor, a frecvenței de realizare a proceselor, a calității și concentrației substanțelor folosite etc.

Cu toate aceste eforturi constante, sunt factori independenți de activitatea Iulius Mall care pot genera neconformități. Le mulțumim tuturor clienților pentru fidelitate şi pentru încrederea pe care o acordă proiectului Iulius Mall Cluj!”, au conchis reprezentanții Iulius Mall din Cluj-Napoca.

Comenteaza