Foto Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca

Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca
Ca după bombardamente: Stradă, trotuar şi staţie de autobuz din Cluj-Napoca

O stradă din Cluj-Napoca arată ca după bombardamente. Trotuarul este o capcană pentru pietoni, iar în dreptul staţiei de autobuz răsare un crater uriaş în beton. 

Pe strada Dimitrie Gusti din Cluj-Napoca, în cartierul Mănăştur, există şi o linie de autobuz. Linia CTP numărul 19 urcă până la pădure, la cei care locuiesc pe strada Edgar Quinet. 

Luată "la picior", pe harta CTP, linia arată bine. Chiar şi harta GoogleMaps nu dezvăluie prea multe despre cum arată în realitate strada în apropierea staţiei de autobuz de pe Dimitrie Gusti din municipiul Cluj-Napoca.

Privită de la "firul ierbii", strada pare un puzzle, în care majoritatea peticelor de asfalt sau beton au forme şi culori diferite. Craterul din asfalt poziționat tocmai în curbă este bine ascuns de apa de ploaie care nu dezvăluie adevărata adâncime a gropii. Din acest motiv cei care iau curba, trebuie să o apuce pe contrasens, ocolind capcana din mijlocul drumului, unde pot da nas în nas / bot în bot / capotă în capotă chiar cu un autobuz CTP.

Exact în dreptul staţiei de autobuz, se cască o nişă uriaşă în beton, care te duce cu gândul la niște tranșee de pe front, dar tot acolo se află și "tentativa" de trotuar, numai bună de acrobaţii sau de rupt picioare dacă tot vine iarna azi-mâine... Clujenii care coboară din autobuz trebuie să fie cu mare băgare de seamă dacă şoferul i-a dus cumva tocmai lângă craterul din ceea ce pare a fi trotuarul. 

Cei care locuiesc în zonă spun că pe Dimitrie Gusti, măcar pietonii au "un fel de trotuar", fie acesta chiar plin de gropi, însă pe Edgar Qiunet pietonii nu au cum să se ferească de maşini deoarece nu există trotuare sau iluminat stradal. O clujeancă a precizat pentru ZIUA de CLUJ că povestea cu iluminatul stradal precar a venit la pachet, cel puțin în cazul ei, cu achiziții de lanterne și un spray cu piper, ”pentru că nu se știe. Noi stăm foarte aproape de pădure.”

"Ani de zile nu am îndrăznit să îi cumpăr copilului haine închise la culoare tocmai ca, în cazul în care pleacă spre oraş, să fie văzut de maşini. Mereu eram cu inima strânsă că îl va prinde seara şi are de venit spre casă pe întuneric. În zona noastră nu avem nici lumină, nici trotuare", ne spune o mamă care locuieşte pe strada Edgar Quinet din Cluj-Napoca. 

Comenteaza