Câți români folosesc Tik-Tok-ul în fiecare lună și la ce se uită

Câți români folosesc Tik-Tok-ul în fiecare lună și la ce se uită
| Foto: Narin_Photo - Depositphotos.com

Comunitatea Tik-Tok din România a ajuns la un număr impresionant de utilizatori lunari.

„7.4 milioane de români care folosesc platforma de socializare Tik-Tok în fiecare lună. Indiferent că aleg să urmărească clipuri sau să le distribuie pe ale lor, să facă duete, LIVE-uri sau să experimenteze efectele și filtrele speciale, o mulțime de români vin pe TikTok în fiecare lună”, potrivit unui comunicat.

Conform sursei citate, românii folosesc platforma pentru a descoperi lucruri noi, a împărtăși idei, a sărbători împreună și a oferi lumii o perspectivă asupra vieții lor, în timp ce inspiră creativitate și aduc bucurie.

Cele mai populare videouri și trenduri pe Tik-Tok dezvăluie pasiunile românilor și arată aspecte ale culturii locale susținute de imaginația și creativitatea creatorilor români. De la muzică, sport, lifestyle și până la studiul pentru examenele naționale, Tik-Tok este un spațiu pentru pasiuni și interese comune.

Tik-Tok a susținut festivalurile de cultură din România cum ar fi TIFF, FITS și RCW în trecut și a încurajat comunitatea locală să aprecieze și să interacționeze cu actele de cultură. Anul trecut, Tik-Tok a colaborat cu Festivalul Internațional de Film Transilvania pentru cea de-a XXI-a ediție, ca parte a #CultureTok. Parteneriatul cu cel mai mare festival de film din România a inclus evenimente, workshop-uri, LIVE-uri, dar și hashtag challenge-ul local #PovestitoruldeFilm care a adunat peste 385 de mii de postări, se mai arată în comunicat.

Piesa cântată de INNA, folosită în milioane de clipuri Tik-Tok

Tik-Tok a devenit locul în care muzica este descoperită și redescoperită. De la noile talente care își publică cele mai recente cântece, la melodiile consacrate care sunt redescoperite de generații noi, remixurile, mashup-urile și colaborările muzicale prosperă pe platformă. Muzica începe pe Tik-Tok și este folosită în milioane de creații video, propulsând melodiile în fruntea topurilor și consolidând carierele artiștilor de toate genurile.

Senzația pop INNA a devenit și mai cunoscută pe TikTok la nivel mondial datorită single-ului „Up" în colaborare cu Sean Paul, care a inspirat peste 1.6 milioane de videoclipuri. Artista Olivia Addams (@oliviaaddams) și-a început cariera muzicală pe TikTok, unde și-a promovat pentru prima dată melodia de succes „I’m Lost”, care a ajuns pe locul #1 în Viral 50 Spotify Romania.

Sportul este una dintre cele mai populare forme de divertisment pe TikTok, iar hashtag-ul #TikTokFootball a adunat peste 12 miliarde de vizualizări. În România, hashtag-ul #fotbalromania însumează 499.6M de vizualizări și adună noutăți, poveștile jucătorilor și echipelor și momente memorabile din lumea fotbalului. Conținutul din sala de sport este, de asemenea, popular, creatorii oferind inspirație pentru antrenamente și stil de viață sub hashtag-ul #fitnessromania, care a adunat 293.6 milioane de vizualizări.

Ce poți învăța pe Tik-Tok

#LearnonTikTok este un trend popular în întreaga lume, dar și în România. Unele dintre cele mai folosite hashtag-uri și cele mai mari comunități TikTok din România sunt dedicate învățării și descoperirii lucrurilor noi. De la #invatapetiktok, care a strâns 9 miliarde de vizualizări și care reprezintă unul dintre cele mai populare hashtag-uri din țară și până la #dezvoltarepersonala care a adunat 1.2 miliarde de vizualizări, românii învață și se dezvoltă în fiecare zi. În timpul examenelor naționale, învățarea pe TikTok devine principalul trend, iar profesorii organizează sesiuni live pentru studierea subiectelor de examen.

Românii distribuie cu bucurie momente unice din viața lor pe TikTok, în timp ce rămân autentici și sinceri cu ei înșiși. #viatalatara este o comunitate creată de oameni care doresc să împărtășească conținut din viața lor la țară și care arată cum își îngrijesc pământurile, plantele și animalele de fermă. Ei postează sfaturi, momente din viața reală, peisaje și povești amuzante, iar hashtag-ul a ajuns 681.6 milioane de vizualizări și este în creștere. Un alt trend popular care capătă amploare în România este #vlogzilnic, unde creatori din toată țara își arată viața de zi cu zi în timp ce muncesc, studiază și trăiesc într-un mod autentic.

Comenteaza