Compania mamă Facebook a lansat aplicația care rivalizează cu Twitter. Peste 5 mil. utilizatori în câteva ore

Compania mamă Facebook a lansat aplicația care rivalizează cu Twitter. Peste 5 mil. utilizatori în câteva ore
| Foto: 2bn users © Bloomberg/Financial Times

Noua reţea socială a Meta, Threads, a înregistrat cinci milioane de înscrieri în primele patru ore de funcţionare, potrivit directorului general Mark Zuckerberg. Compania încearcă să ademenească utilizatorii de la platforma cu probleme a lui Elon Musk printr-o ofertă de postări mai lungi.

Proprietarul Facebook şi Instagram a devansat lansarea aplicaţiei cu 15 ore, făcând-o disponibilă gratuit în 100 de ţări în magazinele Apple şi Google, deşi din cauza unor probleme de reglementare nu va fi disponibilă în UE.

Branduri precum Billboard, HBO, NPR şi Netflix şi-au creat conturi la câteva minute de la lansare. Meta a declarat că printre susţinătorii iniţiali se numără Shakira şi Gordon Ramsay, iar un raport recent sugerează că Oprah Winfrey şi Dalai Lama au fost, de asemenea, contactaţi, potrivit The Guardian.

Utilizatorii Thread vor avea nevoie de un cont Instagram pentru a se conecta. După ce s-au înregistrat, aceştia pot alege să urmărească aceleaşi conturi pe care le urmăresc pe Instagram, dacă şi acestea s-au alăturat noii aplicaţii.

Meta a lansat Threads, rivalul Twitter, în urma unei alte perioade de „turbulenţe” la Twitter, care a impus limite de vizualizare a tweet-urilor în weekend.

Reacţiile la debutul de miercuri au variat de la prudenţă la entuziasm, mulţi lăudând uşurinţa de utilizare, iar unii spunând că Elon Musk ar trebui să fie îngrijorat. Alţii au subliniat că integrarea rapidă a aplicaţiei cu Instagram a arătat cât de puternică a devenit Meta.

Meta a descris Threads ca fiind un „spaţiu nou, separat, pentru actualizări în timp real şi conversaţii publice", având ca scop „să ia ceea ce Instagram face cel mai bine şi să extindă acest lucru la text”.

Postările de pe Threads pot avea 500 de caractere, faţă de 280 pentru majoritatea utilizatorilor Twitter, şi pot fi postate videoclipuri de până la 5 minute.

Twitter are o bază de utilizatori de peste 250 de milioane, în timp ce Instagram ar avea 2 miliarde de utilizatori.

Comenteaza